Ranking: zarobki kierownika apteki

11. Data: 2005-05-12 08:46:23

Temat: Re: Ranking: zarobki kierownika apteki
Od: "skalar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Wyraźnie napisałem, że jestem kierownikiem a nie właścicielem, zresztą to
> spółka z o.o.

Zauważyłem - wyrażenie "w Twojej aptece" użyte przeze mnie to skrót myślowy.

> To po co zadajesz pytania? Staram się rzetelnie odpowiedzieć, ale
> potwierdza się, że dla pewnych osób nie warto tego robić.

W takim razie przepraszam i dziękuję za odpowiedź.
Czy jednak dolne granice określonych przez Ciebie przedziałów nie są
zawyżone?
Czy naprawdę nie ma kierowników zarabiających mniej niż 8 tys?

> Pozdrawiam wszystkich innych

Pozdrawiam wszystkich - łącznie z Tobą :-)
Skalar

12. Data: 2005-05-12 08:51:03

Od: "skalar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jedno - aby nie było wątpliwości - mówimy o kwotach brutto czy
netto?

Pozdrawiam
Arek

13. Data: 2005-05-16 17:10:49

Od: "monika kiec" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie no robicie sobie jaja z tymi zarobkami, z tego co wiem w miejscowości w
której mieszkam 13000 mieszkańców to kierownik apteki koło 3000 tyś zarabia,
no ciekawa jestem jak to jest w dużych miastach? Ale to co ktoś powyżej

14. Data: 2005-05-17 10:37:09

Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):
> Człowieku, albo masz nieziemską fantazję, albo zatrudnij mnie nawet jako
> technika.
> Bo jako kierownik nie wyciągam tyle (nawet w aptece sieciowej w sporym
> mieście)

eee, to poszukaj lepszej pracy... wykorzystuja cie...

--
umęczony pracą, sterany życiem,
poświęcając czas pracy

Adam. pozdrowienia!