Rany jaka ta ciemnota zmanipulowana

1. Data: 2015-12-22 15:42:07

Temat: Rany jaka ta ciemnota zmanipulowana
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aż się przestraszyłem.
Poszedłem po gaz w butli 11kg. Chłopki obsługują wydawanie butli, by dorobić do
emerytury, najczęściej baba starsza radio-maryjna go wydaje, bo Rydzykiem non stop z
ust jej zalatuje.

Dzisiaj jej nie było, za to był jej mąż . I wyjmuje sobie tą butle, on gada, trochę o
świętach że tyle załatwiania i nagle mnie się pyta ,- o to co myślę że ludzie się tak
rozwodzą teraz.?
Coś mnie ruszyło i nie mówie-- wina koscioła, bo jak tak mówię jego żona histerii
dostaje i oczy ma takie jakieś niebezpieczne jak w filmach egzorcysta.

To wymijająco odpowiadam że ludzie tak teraz żyją.
- a On koniec świata na to.
Tak więc się wpatruje i zgłupiałem przez chwile, bo przez rozwody koniec świata i
odpowiadam....światu nic nie będzie.
-A on nagle że będzie bo widzi pan coś się dzieje z Trybunałem w Polsce.

No to ja już ---- ano tak komunizm wraca.
Ten się patrzy i nawija jakby recytował bzdury niezależnych, zupełnie jak wierszyki
ku chwale Stalina i słyszę Tusk, Komorowski wieżę wynosił, ci co nie mogą kraść
protestują.

A że to brednie propagandowe co on nawija. - To mówię że tych niezależnych lepiej nie
słuchać bo strasznie kłamią a wy powtarzacie bzdury wyzsane z propagandy pisu.
Bo ani Komorowski wieży nie wynosił, ani na polecenie Tuska ludzie nie protestują
tylko zwyczajni ludzie, boją się dyktatury PRL powrotu.

-A on na to jak to wszyscy byli w partii i Tusk i Komorowski, więc mówię ....że w
partii to byli posłowie pisu a nie Tusk ani prześladowany za komuny Komorowski.

Widać że już zirytowany tymi niezależnymi co nazwałem ich Trybuna ludu on mi na że
Lis kłamie.
- Na co jak mu że więcej prawdy mówi niż sprzedajni nieżależni z trybuny Ludu.
Myślałem że mnie jebnie ale już zupełnie zdenerwowany, podniesionym głosem
stwierdził.....za komuny było lepiej.

2. Data: 2015-12-26 12:37:28

Temat: Re: Rany jaka ta ciemnota zmanipulowana
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 grudnia 2015 15:42:08 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
> Myślałem że mnie jebnie ale już zupełnie zdenerwowany, podniesionym głosem

Ani liberał, ani faszysta
tylko Cowboy Cza-Cza to normalny komunista

3. Data: 2015-12-27 06:31:12

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

chłopcze wysoki i bardzo mądry.
pieprzysz po prostu.
naprawdę niewiele odbiegłeś od Radia Maryja;
ono ma ryja, ty też ryja masz.
tak to już jakoś, choć dziwnie, jest.

ładny dość tekst napisałeś,
choć przesłanie na poziomie pismaków
z każdej dziabniętej w siebie strony

jacek

4. Data: 2015-12-27 11:04:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl
[...]

Tam masz racje tekstem trudno oddać prymitywizm buractwa i pewnie dlatego aby pokazać
coś takiego jak chłopstwo u Gombrowcza szczekali, bo to bardziej zwierzęta niż
ludzie, szczek nienawiści do wszystkiego co cywilizowane.

5. Data: 2015-12-27 11:13:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 06:31:14 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:
> chłopcze wysoki i bardzo mądry.
> pieprzysz po prostu.
> naprawdę niewiele odbiegłeś od Radia Maryja;
> [...]

Czytaj Jacku uważnie. Nic w istocie nie napisałem.
Akurat w dwuwierszu z "Cowboyem Cza-Czą" zacytowałem Kazika Staszewskiego,
natomiast tekst powyżej wysłał Robert Pawłowski (glob), nie ja i nie wiem,
czy jest jwego autorstwa czy może osoby trzeciej. Nie we wszystkim się zgadzam,
ale tendencje obecnej władzy są dwuznaczne - co najmniej.

Dla mnie to jest tak, że jedno ugrupowanie o tendencjach rozbójniczych
odrzuciło inne ugrupowanie o tendencjach rozbójniczych od stołków. Z jednej
strony można się cieszyć, ale z drugiej strony wolę takie ugrupowanie, które
nie ingeruje w sferę duchową, bo z tą sobie prywatnie poradzę.

I nie uważam, że nawet chęć do naprawy jest wystarczającym usprawiedliwieniem,
gdyż przy niskich kompetencjach ("nie matura lecz chęć szczera") więcej można
popsuć niż naprawić. Może USIŁUJĄ być bardziej pro-polscy, ale działa tu zasada
współzależnego powstawania i pewnych procesów nie zahamują, a wręcz pogorszą.
Sto razy wolę rząd krajowy całkowicie materialistyczny, bez wygórowanych
ambicji.

6. Data: 2015-12-27 11:28:21

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:f70d6a56-5c8d-44cc-9cef-
Witam :-)

Co u Ciebie? Jak tam Twój projekt? Gdzie byłeś, jak Cię nie było? :-)

--

Chiron

7. Data: 2015-12-27 12:14:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 11:28:20 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> Witam :-)
>
> Co u Ciebie? Jak tam Twój projekt? Gdzie byłeś, jak Cię nie było? :-)

Projekt najprawdopodobniej się przerzuca w ciągu roku 2016 na osobny serwis.
Uniezależnić ma się zatem od gryzonia.

A nie było mnie, ponieważ nie chciałem się udzielać w kampanii wyborczej, żeby
potem nie było na mnie, iż uczestniczę aktywnie w knoceniu państwa przez którąś
z ubiegających się stron.

Niestety podejrzewam, że poza przetasowaniami Projektu przyszły rok będzie mało
twórczy. Nie mam nastroju na pisanie dobrej poezji, co najwyżej mogę walnąć
jakąś publicystykę, a i to ostrożną. Ponadto ze względu nas złe wyniki
finansowe spółek akcyjnych obawiam się, że znowu nie będę miał kasy do
finansowania nauki japońszczyzny. Jednym słowem... i kamieni kupa.

Satysfakcję mam jedynie z tego, że ręki do tego co się ma dziać zarówno ze
strony nowego rządu, jak i jego nowych przeciwników - nie przyłożyłem.

8. Data: 2015-12-29 12:30:13

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:04de7789-5d40-44d5-9033-ef39149874d4@googlegrou
ps.com...
> [...]

Satysfakcję mam jedynie z tego, że ręki do tego co się ma dziać zarówno ze
strony nowego rządu, jak i jego nowych przeciwników - nie przyłożyłem.

======================

Czyli- jak to widzę: cały czas trwasz w swoim pudełku. Think outside box. W
zasadzie to już Ci wszystko napisałem. Wszystko idzie tak, niestety- jak
przewidywałem- ale chcę się mylić. A Ty wciąż walczysz z Rzymem, który Cię
ochroni przed islamem- ale tylko wtedy, kiedy będzie sam silny. A Ty wciąż
dążysz ku samozagładzie, tak jak większość narodow Europy. No cóż- fundament
przegnił. Czas końca. A na koniec przyszedł antypapież. No ale- nadzieja
zawsze umiera ostatnia.
Ostatnio przypomniał mi się wykład z kosmogonii. Weres, zanim do reszty
opętały go demony- mówił całkiem rozsadnie (i jeszcze kilku innych).
pamiętam, że podawali przykłady: najpierw ze zbiorowej nieświadomości (czy
jak to inaczej nazwać) powstaje coś- wydaje się, że niepotrzebne. Potem- z
perspektywy lat- dopiero widać, po co to było. Ktoś rzucił pytanie, po co w
takim razie może się przydać powstająca wtedy Bazylika w Licheniu? Oni byli
zgodni: to nowa siedziba papiestwa. Inaczej- to nie ma sensu. Wtedy (z 20
lat temu) to ludzi rozśmieszyło. Dziś- ma to sens. Trzeba to tylko bardziej
skonkretyzować- nie czekać, aż podpalą Watykan i zabiją antypapieża

--

Chiron

9. Data: 2015-12-29 12:42:48

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 12:30:14 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> lat temu) to ludzi rozśmieszyło. Dziś- ma to sens. Trzeba to tylko bardziej
> skonkretyzować- nie czekać, aż podpalą Watykan i zabiją antypapieża

Hm... I zmieniło się i nie.
Walczę z Rzymem, ale nie bezpośrednio przeciwko Rzymowi, tylko o utrzymanie
dogodnego miejsca do istnienia dla reszty białego towarzystwa na godnych
zasadach. To samo co do walki z Izraelem.
Czy taka odpowiedź Cię satysfakcjonuje?

10. Data: 2015-12-29 13:09:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A Ty wciąż walczysz z Rzymem, który Cię

********-
A w jaki sposób Hitler chroni przed Stalinem? Bo właśnie raczej obaj budują fanatyzm
i postawy fundamentalistyczne, które zagrażają światu cywilizowanemu. Wiadomo że
radio maryjny elektorat homosovitikusa panicznie boi się wolności, tak samo jak
islamscy terroryści chcieliby świat układać na swoją zniewoloną modłę.
Tak więc osłabia europę religia i jej skłonności do narzucania innym swoich chorych
bzdur, tacy prawicowi Brewiki niestety powodują powtót fundamentalistycznych postaw.
Niestety matole demokracja chroni przed takimi kurwami bo ogranicza skłonności do
narzucania swojej sraczki siekanej z mózgownicy innym, uczy pluralizmu i to właśnie
religie i ich podnoszący się łeb, nakręcają postawy nienawiści i tego się trzeba
pozbyć jak najszybciej wypychając ze społeczeństw. Winna jest nadmierna tolerancja,
bo daj homosovietikusowi palec sięgnie po ręke i to też widzmy w polsce, zamiast
karać bandytyzm tolerowano chowaniem głowy w piasek. Twój STALIN KAPUT jak się
cywilizacja nie podoba to wypierdalaj odbyty lizać Ajattolachą, bo Europa nie pozwoli
sobie na dzikie barbarzyńskie średniowieczej jedynej Stalinowskiej prawdy
Brewikopodobnych.

Słuchacie Wałesy?
Nato i Smoleńsk podobieństwa
Najnowszy sondaz: PiS 38%, Kukiz 21%, PO 16%, Nowoczesna 6% (re: KOD walczy)
Dyktatura ciemniaków
Atak na Nato trwa