Raport MAK

651. Data: 2011-01-24 17:09:35

Temat: Re: Raport MAK
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ihihgd$3h9$1@inews.gazeta.pl...

> ?????
>
> Dziwne wnioski. Ruscy bardzo rzetelnie zbadali "polską" część
> odpowiedzialności - w sumie za darmo zrobili kawał pracy - który i tak
> trzeba było zrobic, nawet trzeba ich za to docenić. Akcentowanie 0.6
> promila u Błasika wydało mi się jednak jakimś chwytem propagandowym - coś
> takiego wzbudziło moje podejrzenia co do chęci rzucenia mediom na żer
> jakiegoś gorącego tematu aby przeoczyły to czego w tym raporcie nie było.

vonBraun! Ja za to Cię lubię! Co czujesz?
-No- kasę mam, ciepło, jestem najedzony- no to myślę, że czuję się dobrze.
Przecież nie mogę się czuć źle, no bo...
vonBraun- zostałeś moim idolem! Więcej! Pojadę Judą: vonBraun- kocham Cię,
Brat!
:-)
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

652. Data: 2011-01-24 17:18:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2011 18:09:35 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> Przecież nie mogę się czuć źle, no bo...
> vonBraun- zostałeś moim idolem! Więcej! Pojadę Judą: vonBraun- kocham Cię,

Iwogle kochajmy się!

Szukam dobrodzieja, który za darmo zrobi kawał pracy - rzetelnie zbada MOJĄ
część odpowiedzialności, co i tak trzeba zrobić. Docenię i przytulę :-/

XL //po lampce; chwytów propagandowych ani akcentowania nie wymagam -
alkohol już u siebie sama stwierdziłam, więc to mamy z głowy

653. Data: 2011-01-24 17:27:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> XL //po lampce; chwytów propagandowych ani akcentowania nie wymagam -
> alkohol już u siebie sama stwierdziłam, więc to mamy z głowy

:-))))

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

654. Data: 2011-01-24 17:40:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Więcej: zachwyciła pod tym względem.

Jeszcze więcej: poczucie, iż pozostajemy karłami [pod tym
względem] nawet w porównaniu z Rosjanami, spowodowało,
że zacząłem im tego bardzo zazdrościć.

I poszukiwałem "śladów" przejawów tej jakościowej różnicy
pomiędzy dzisiejszą Polską i Rosją.
I ze zdumieniem odkryłem, że jest ich wiele.

W ten oto sposób moja perspektywa oglądu Rosjan uległa
istonej zmianie.

I tak sobie myślę: że też im się w ogóle chce cokolwiek
nam dawać, w czymkolwiek pomagać i zachowywać wobec
nas tyle cierpliwości, takiemu "głupiemu Jasiowi" Europy,
takiemu pośmiewisku wobec cywilizowanego świata
(kawały o Polakach), takim nieudacznikom jak my - Polacy.

Naprawdę im się dziwię trochę.
No ale pocieszam się, że tak własnie chyba postępują ludy/narody
pozostające na wyższym poziomie rozwoju społecznego wobec
słabszych, zwłaszcza dramatycznie, a przy tym ~beznadziejnie.

--
CB

655. Data: 2011-01-24 18:28:32

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-styczeń-11 w ramce <news:ihkdn7$1oca$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> [...]
> pozostające na wyższym poziomie rozwoju społecznego wobec
> słabszych, zwłaszcza dramatycznie, a przy tym ~beznadziejnie.

Typowo polski okaz zakompleksionego prowincjusza. Na szczęście, mam
nadzieję, wymierający.

656. Data: 2011-01-24 19:51:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spierdalaj, gównojadzie.
Won.

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:646ez807qicr$.dlg@trenerowa.karma...

657. Data: 2011-01-24 20:04:34

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-styczeń-11 w ramce <news:ihklbi$16u$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> Spierdalaj, gównojadzie.
> Won.

Niewątpliwie stałeś się bardziej męski i dojrzały.

658. Data: 2011-01-24 20:26:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pogódź się wreszcie z tym, że masz spierdalać.

Won, psie.

--

wiadomości news:1ldilc3pnrzx3.dlg@trenerowa.karma...

659. Data: 2011-01-24 20:30:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2011 21:26:08 +0100, cbnet napisał(a):

> Pogódź się wreszcie z tym, że masz spierdalać.
>
> Won, psie.

Pójdź chamstwo do chamstwa :-)
Cip cip!

660. Data: 2011-01-24 20:38:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aż tak ucierpiała twoja sucza wrażliwość?
Kto by to pomyślał.

Won, suko.

--
CB