Raport z ogrodu

11. Data: 2006-03-08 22:30:16

Temat: Re: Raport z ogrodu
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrh" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
news:dumlmc$r46$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> powierzchni odsłoniętej gleby (z pominięciem bakterii ;-)
> inaczej - zero śladów przebiśniegów itp ,
> na drzewach pąki śpią nieaktywne , tylko wierzba jakby
> nieco spęczniałe ma i "dupki" kilku kotków wyłażą ale
> bez przekonania .
> Gleba ma twardość skał osadowych - nie pobrano próbek
> do doniczek aby coś wysadzić - trzeba kupić ziemię !
> Sztorby winorośli wsadzone jesienią pod okrywą z liści
> i śniegu - ledwo rozpoznawalna górka na białej równinie .
> Instytut wydał Orzeczenie :
> Do wiosny daleko , zima trzyma się mocno !

Wiosna przyjdzie po 19-tym
Na 100%.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

12. Data: 2006-03-14 22:09:38

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kieracinski" <p...@n...pl> wrote in message

> Uff! to znaczy, ze w ogrodzie nie trzeba nic robic i mozna isc na
> biegowki :-)

U mnie niestety za malo sniegu na takie przyjemnosci... :(
Z wiosna nie jest tak zle. Kiedys pisalem, ze ptaki juz spiewaja
wiosennie. Do tego dodac mozna wylazace krokusy ale kwiatow jeszcze nie
widac. Iwa ma coraz wieksze bazie :)

Pozdrawiam,
Bpjea

13. Data: 2006-03-14 22:39:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:dv7fc9$a3b$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Z wiosna nie jest tak zle. Kiedys pisalem, ze ptaki juz spiewaja
> wiosennie. Do tego dodac mozna wylazace krokusy ale kwiatow jeszcze nie
> widac. Iwa ma coraz wieksze bazie :)

Krokusy...u mnie wciąż gruba pokrywa (ponoć Katowice mają najwięcej śniegu
tej zimy z miast polskich), a dziś znów napadało. W końcu sama chyba zacznę
krokusa udawać albo co:(

Pozdrawiam smętnie, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

14. Data: 2006-03-15 07:58:22

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krokusy...u mnie wciąż gruba pokrywa (ponoć Katowice mają najwięcej śniegu
> tej zimy z miast polskich), a dziś znów napadało.

U mnie pod południową ścianą ostrożnie wyłażą (też Katowice). A na reszcie
ogródka 40-100cm śniegu. Ale co tam, ptaki świergolą wiosennie :) mimo, że
znowu sypie.

Pozdrawiam wiosennie
Baśka

http://tabaza.sapijaszko.net/

15. Data: 2006-03-16 05:41:19

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc" <a...@a...art.pl> napisał w wiadomości

> U mnie pod południową ścianą ostrożnie wyłażą (też Katowice). A na reszcie
> ogródka 40-100cm śniegu. Ale co tam, ptaki świergolą wiosennie :) mimo, że
> znowu sypie.

E, tam. Co krety i nornice z moim ogrodem zrobiły :(((. Kopce i kanały
wystające z ziemi, twarde jak z betonu na całym trawniku. Liście orzechów i
pełno łupin. Najdziwniejsze, że trawnik starannie był z liści i orzechów
czyszczony jesienią. Myślałam, że wiosną już grabić nie trzeba będzie. Irysy
jak głupie kiełkują i co chwilę śnieg prószy. Taka to wiosna :(
pozdrawiam zimno
Anka

16. Data: 2006-03-17 23:02:09

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> wrote in message

> [...] Liście orzechów i
> pełno łupin. Najdziwniejsze, że trawnik starannie był z liści i orzechów
> czyszczony jesienią. Myślałam, że wiosną już grabić nie trzeba będzie.

Praca w ogrodzie to przyjemnosc wiec nie narzekaj :)

> Irysy
> jak głupie kiełkują i co chwilę śnieg prószy. Taka to wiosna :(

O irysach zapomnialem. Jak ostatnio widzialem, takze wylaza. Tulipanow
tylko jeszcze nie widac (dawniej czesto juz pod sniegiem kielkowaly).

Pozdrawiam,
Bpjea

17. Data: 2006-03-17 23:03:36

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Krokusy...u mnie wciąż gruba pokrywa (ponoć Katowice mają najwięcej
śniegu
> tej zimy z miast polskich), a dziś znów napadało.

Juz ich nie widac, bo przykryl je swiezy snieg. Wiosne i tak czuc w
powietrzu :)

> W końcu sama chyba zacznę
> krokusa udawać albo co:(

Proponuje sasanke ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

18. Data: 2006-03-18 08:56:49

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dvffle$c0u$1@atlantis.news.tpi.pl Bpjea
<b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał(a):

> Wiosne i tak czuc w powietrzu :)

Hejka. U mnie ta wiosna objawia się koniecznością łaziebania Gwidonka po
każdym spacerze. :-(
Pozdrawiam roztopowo Ja...cki

19. Data: 2006-03-18 09:03:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Hejka. U mnie ta wiosna objawia się koniecznością łaziebania Gwidonka
po
każdym spacerze. :-(
Pozdrawiam roztopowo Ja...cki
:))))
a ze to pies o "niskim zawieszeniu "
to wieksze kaluze wplaw musi pokonywac
?
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

20. Data: 2006-03-19 03:56:49

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in message

> Hejka. U mnie ta wiosna objawia się koniecznością łaziebania
Gwidonka po
> każdym spacerze. :-(

A u mnie spiewem kosa o czwartej rano :)

Pozdrawiam,
Bpjea

Pozbycie drzewa??
cos zlego z ziemia do kwiatkow?
Dzień Kobiet
koniec żartów
Gdzie w internecie znajdę Adonis vernalis po angielsku?