Rasizm jest czarny.

11. Data: 2020-06-23 21:19:51

Temat: Re: Rasizm jest czarny.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2020 o 02:27, Izaura pisze:

> Takie to towarzystwo... nie zrozumie nic innego, niz szery kop glanem w
> jajca...

Ty też byś się nadawała.

https://wielkahistoria.pl/najgorsze-byly-polki-szoku
jace-wspomnienia-z-kobiecego-baraku-w-obozie-koncent
racyjnym/

"W obozach koncentracyjnych, w których przebywała - najpierw niesławnym
Ravensbrück, a następnie mało znanym, ale nie mniej strasznym
Watenstedt/Leinde - kobieta zetknęła się z najgorszymi spośród Niemek.
Ale też z Polkami, które były gotowe zrobić wszystko, byle przetrwać."

"Niektóre kobiety były obrzydliwe. Polki nie myły nóg, w ogóle nic sobie
nie myły. I trzeba było w tym wszystkim spać! To było odrażające!"

"Dalej Francine przeszła od kwestii smrodu, brudu i braku higieny do
zarzutów o wiele poważniejszych. ,,Najgorsze były Polki" - stwierdziła w
swoich Kronikach. - ,,Zresztą wystarczy zapytać kogoś, kto był w obozie.
Nie powie o Polakach nic dobrego. Kradli. Byliby w stanie na nas
donieść, nawet bez naszej winy. Sprzedaliby nas..."

"Na jej doświadczenia ogromny wpływ miał fakt, że w Watenstedt/Leinde
większość Kapo (a przynajmniej większość tych, z którymi się stykała)
stanowili Polacy. ,,Bili nawet jeszcze więcej niż Niemcy!" - wspominała z
oczywistym bólem i żalem. - ,,Byli naprawdę, naprawdę podli! Oczywiście
nie mówię, że Niemcy nas nie bili..."."

",,Taka mentalność!" - podsumowała w generalizujący, trudny do
zaakceptowania sposób. Boris Golzio nie upiększył i nie zakłamał jej słów. "

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2020-06-23 22:43:20

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-23 21:19, Kviat wrote:

> [...]
> Watenstedt/Leinde - kobieta zetknęła się z najgorszymi spośród Niemek.
> Ale też z Polkami, które były gotowe zrobić wszystko, byle przetrwać."

Masz tu Piotrusiu przystojnego esesmana...

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BY2IyMTBiMDct
NmFmYS00NmM4LWE2ZjEtNDk2OGQxZjFhYjFmXkEyXkFqcGdeQXVy
NTk5NjQzNzQ@._V1_SY1000_CR0,0,666,1000_AL_.jpg

//wydrukuj se i powies nad lozkiem...!

13. Data: 2020-06-25 10:23:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> ",,Taka mentalność!" - podsumowała w generalizujący, trudny do
> zaakceptowania sposób. Boris Golzio nie upiększył i nie zakłamał jej słów. "

Albowiem w Ravensbruck czy Watenstedt/Leinde owa ,,Francine" miała w kazdej
chwili do dyspozycji bieżącą ciepłą wodę i mydło w łazience u esesmana,
któremu służyła dolną częścią ciała. Rzeczywiście, mógł ją szokować ,,brak
higieny" zwłaszcza u Polek. Kradzieże i chęć przetrwania też.
Ona, w odróżnieniu od nich tak wielu, robiła widocznie jeszcze więcej niż
one, aby przetrwać (bo przetrwanie nie było tam dane z urzędu), SKORO
PRZETRWAŁA I MOŻE JE TERAZ SZKALOWAĆ.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2020-06-25 11:10:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 czerwca 2020 22:44:34 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> [...]
>
> https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BY2IyMTBiMDct
NmFmYS00NmM4LWE2ZjEtNDk2OGQxZjFhYjFmXkEyXkFqcGdeQXVy

Co mu dajesz, ja bym wolał już Ilse - wilczycę z S.S.
https://media.s-bol.com/OM64KX3nor0G/839x1200.jpg

15. Data: 2020-06-25 14:01:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2020 o 10:23, XL pisze:
> [...]

Skup się.
Twoje uwielbienie do tępienia "wszy" i do broni, twoja bezinteresowna
nienawiść do "pedałów", twój rasizm i faszystowski nacjonalizm,
doskonale pokazuje skąd się biorą kapo w obozach koncentracyjnych. Z
jakiego typu ludzkiej mentalności się rekrutują.

Albowiem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2020-06-25 16:50:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> doskonale pokazuje skąd się biorą kapo w obozach koncentracyjnych. Z
> jakiego typu ludzkiej mentalności się rekrutują.

Jakaś podła francuska Żydówka WYMYŚLIŁA sobie opowieść antypolską. Ssmański
materac, który ,,cudem przetrwał".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2020-06-25 17:28:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2020 o 16:50, XL pisze:

> Jakaś podła francuska Żydówka WYMYŚLIŁA sobie opowieść antypolską. Ssmański
> materac, który ,,cudem przetrwał".

To dobrze, że nie udajesz (tak jak trybun) kim jesteś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2020-06-25 18:24:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/06/2020 o 10:10, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
NTk5NjQzNzQ@._V1_SY1000_CR0,0,666,1000_AL_.jpg

> Co mu dajesz, ja bym wolał już Ilse - wilczycę z S.S.

odchorowales, dobrze, bierz sie do pracy

--
gazebo

19. Data: 2020-06-25 19:33:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 czerwca 2020 18:24:37 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> [...]
NmFmYS00NmM4LWE2ZjEtNDk2OGQxZjFhYjFmXkEyXkFqcGdeQXVy
NTk5NjQzNzQ@._V1_SY1000_CR0,0,666,1000_AL_.jpg

> odchorowales, dobrze, bierz sie do pracy

Nie chorowałem i nie zamierzam, gram w strategię online opartą na Grze o Tron.

20. Data: 2020-06-25 19:42:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/06/2020 o 18:33, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
NTk5NjQzNzQ@._V1_SY1000_CR0,0,666,1000_AL_.jpg

> Nie chorowałem i nie zamierzam, gram w strategię online opartą na Grze o Tron.

no nie, to to nie ma konca? moze jakis cheat

--
gazebo

Komisję ,,skrzywdzonych"...
dlaczego krowa nie czuje
Rasizm narodził się i umarł wraz z Jacksonem.
Przełomowa kuracja polskiego profesora naturalnie przywraca słuch w 4 tygodnie
ON!