Ratujcie!!!!!!!

1. Data: 2001-11-03 21:03:14

Temat: Ratujcie!!!!!!!
Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duzo pojawia sie takich postow jak moj ale naprawde bez was nie dam chyba
rady zbliza sie 11listopada i z wiazku z tym Marcina ,Wyprawiam imieniny
meza gdzie bedzie sporo osob prawie 20 i z wiazku z tym nie wiem co podac
do stolu .Na kolacje chce zrobic flaki , spagetti i co dalej nie mam pojecia
a z plackow to wogule nie wiem co zrobic nie chce sie powtarzac z
poprzednich imienin . Wiec ratujcie co mam podac ??

czytelniczka ania

1. Data: 2001-11-04 15:00:08

Temat: Re: Ratujcie!!!!!!!
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

a co mialas na poprzednich imieninach?

ja bym sugerowala jakis sernik wiedenski, albo murzynek z kremem z kaszy
manny
a jak Ci sie chce paprac, to zrob brownies i z lodami na deser podaj:)
moj przyjaciel tez Marcin i tez 11 obchodzi imieniny, i zamierzam wlasnie je
zrobic [pierwszy raz.. ciekawe jak wyjda..] a lody to bakaliowe albo
waniliowe najlepiej do tego:)

brownies od Magdy B.

"Brownies
80 gr masla
80 gr gorzkiej czekolady
330 gr cukru
3 jajka
100 gr maki
Brownies piecze sie w kwardatowych lub prostokatnych blachach. Moja
blacha ma 20 cm x 20 cm x 4 cm

Rozgrzac piec do 180C/350F.
Blache wysmarowac maslem.
W srednim garnku na malym ogniu rozpuscic maslo z czekolada, zdjac z
ognia, dodac cukier i jajka, dobrze wymieszac widelcem, dodac make,
wymieszac, az nie bedzie widac maki, przelac do formy, piec 35 minut lub
az do momentu, gdy ciasto sie lekko wzniesie i zacznie pekac, a
powierzchnia ma cienka skorupke. Ostudzic w blasze15-20 minut, kroic na
kwadraty, podawac cieple, najlepiej z lodami.
Brownies powinny sie mazac i wygladac w srodku jak nieupieczone ciasto.
Nie nalezy ich przepiec, bo beda niedobre.
Magdalena Bassett"

ze zacytuje:)
pozdry Monika

1. Data: 2001-11-04 18:09:23

Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przewaznie robilam karpatke . pania walewska, i taki przekladany z budyniem
a na kolacje podawalam leczo, dewolaje z pieczarkami i papryka, kurczaka po
chinsku, mielone z pieczarkami teraz chcialabym cos innego :))
ania

1. Data: 2001-11-04 19:04:13

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

cinas <c...@k...prv.pl> a écrit dans le message :
9s4083$hi9$...@n...tpi.pl...
> [...]
po
> chinsku, mielone z pieczarkami teraz chcialabym cos innego :))

Wiesz, jak chce ludzi porzadnie zapchac i jednoczesnie im krzyne
zaimponowac, to im daje makaron z wedzonym lososiem (wbrew pozorom
niedrogie). Moze Cie to zainteresuje ?

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-11-04 19:24:21

Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

mieszkam na wsi i nie wszystko mam dostepne np. łososia juz nie
dostane:)))))

1. Data: 2001-11-04 19:34:01

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> mieszkam na wsi i nie wszystko mam dostepne np. łososia juz nie
> dostane:)))))

Czyli krewetek tez nie? Bo mam fajny przepis na sos z krewetek z szafranem.

Kalina>

1. Data: 2001-11-04 19:41:48

Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

krewetki , slimaki , osmiornice tez nie :)))))

1. Data: 2001-11-04 19:54:13

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

cinas <c...@k...prv.pl> a écrit dans le message :
9s44km$h11$...@n...tpi.pl...
> mieszkam na wsi i nie wszystko mam dostepne np. łososia juz nie
> dostane:)))))

A jezeli mieszkasz na wsi, to dlaczego im nie zrobisz pieczonego kurczaka
(albo innego indyka) + pieczone pieczarki + pieczone kartofelki dookola ?

Istnieja tysz rozmaite b. wykwintne ziemniaki w folii w wielu wariantach na
ktore mam kilka wyprobowanych przepisow

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-11-04 19:57:32

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, jak chce ludzi porzadnie zapchac i jednoczesnie im krzyne
> zaimponowac, to im daje makaron z wedzonym lososiem (wbrew pozorom
> niedrogie). Moze Cie to zainteresuje ?

Mnie to juz zainteresowalo :o) Moge prosic....
I usmiech ladny :o))))))))))))))))))))))))

Bozenka z Wilna ;o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-11-05 11:42:56

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a z plackow to wogule nie wiem co zrobic nie chce sie powtarzac z
> poprzednich imienin . Wiec ratujcie co mam podac ??

flaki, spaghetti i jak sw Marcin- to gesina!!!!
a ze slodyczy: moze placek miodowy z kuchni holenderskiej? Powinnas miec
wszystko dostepne:
Sztuczny miód robią Pudliszki w słoiczkach 280 g ( oczywiscie moze byc
naturlany). Jeden taki słoiczek wystarcza na 400 g mąki, 250g tłuszczu (
margaryna), tyleż cukru i 4 całe jajka, 6 łyżek mleka, 2 płaskie łyżeczki
proszku do pieczenia, nieco soli i skórkę otartą z cytryny. Tu można zamienić
na olejek cytrynowy, byle nie przedobrzyć. Margarynę, cukier i miód rozetrzeć
na lekką piankową masę, dodać aromat i po jednym jajku, ciągle ubijając, powoli
wsypywać mąkę z proszkiem do pieczenia, dolewać po łyżce mleko. No, już. Formę
przygotować jak zwykle - ja ostatnio odkryłam zalety papieru do pieczenia i
pozbyłam się uciążliwości smarowania i wysypywania ( mąką, manną, bułką tartą).
Piekarnik rozgrzać do 175 stopni, może być 170, ale nie więcej, bo ciasto ma
tendencję do przypalania się. Siedzi to więc dość długo w piekarniku, bardzo
mocno rośnie, potem - po upieczeniu - opada. Trzeba pozwolić ostygnąć w
foremce, wyjmowac dopiero zupelnie zimne.
Mozna oczywiscie przelozyc jakowąs masą ( cytrynową? kawową?).
Jesli zrobisz - daj znac jak ci smakowalo.Qd

Granaty
Do Asi (asiek500) - Re: nowe ciasto
szukam przepisu na soujouko (souzouko)
najlepsze strony kulinarne