Ratunku!!! Karpik zasnął!!!!!!!!!! Co z nim teraz??? PILNE

1. Data: 2003-12-23 17:30:47

Temat: Ratunku!!! Karpik zasnął!!!!!!!!!! Co z nim teraz??? PILNE
Od: "kai" <k...@N...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak w południe zostawiłam je w wannie (pełnej wody i to zimnej), tak
teraz wracam i patrzę, a jeden biedny (od początku najmniej ruchawy) maluch
leży na boczku. Nie dycha. I się troszku odbarwił (tzn. to co mu wystaje nad
wodę jest normalne, a reszta jakoś przyszarzała...)
I co teraz?
Ratunku!
On jest jeszcze jadalny?
Przecież mu sztucznego oddychania nie zrobię...

Tzn... co z tym karpikiem? Jest jadalny? Oprawiać..?

pozdrawiam
Katarzyna

1. Data: 2003-12-23 17:44:53

Temat: Re: Ratunku!!! Karpik zasnął!!!!!!!!!! Co z nim teraz??? PILNE
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn... co z tym karpikiem? Jest jadalny? Oprawiać..?

> pozdrawiam
> Katarzyna
"dobij" , wypatrosz i bedzie jadalny
Ilona

1. Data: 2003-12-23 18:19:04

Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko z nim będzie OK. Tak jak napisano wyżej, dobij i wypatrosz.
Klasycznie. Nic mu juz nie będzie ;) A skoro lezał w zimnej wodzie to nie
ma zagrożenia.
Pozdr.
Our Knowledge Is Our Power
-=Elwood=-

1. Data: 2003-12-23 18:47:39

Od: "kai" <k...@N...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki.
Zalatwilam te zywe.
Tego nie ma wlasciwie co dobijac.. ale zaraz go oprawię.
(I pójdę na wódkę, jak sądzę. Bo to odpowiedni trunek dla mordercy. Mam
nadzieję, że depresja pokarpiowa nie będzie w tym roku zbyt wielka. Na razie
trzymam twarz - jeszcze ten jeden.)

Dziękuję bardzo
Życzę wszystkim mordercom karpi oraz zleceniodawcom tychże
wesołych świąt

katarzyna

1. Data: 2003-12-24 09:42:06

Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=Elwood=-" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wszystko z nim będzie OK. Tak jak napisano wyżej, dobij i wypatrosz.
> Klasycznie. Nic mu juz nie będzie ;) A skoro lezał w zimnej wodzie to nie
> ma zagrożenia.
> Pozdr.
no i juz nie bedziesz drapieznikiem tylko padlinozercą, ale smak miesa i
samopoczucie ofiary (czyt. zdobyczy) sie nie zmieni.
POzd
JZS

Wxpres cisnieniowy PROBLEM
lepi mi sie ciasto na maksa!!pomozcie!:)
szukam przepisu
niebo w gębie
co mozna zrobić z paluszkami krabowymi ?