Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować

Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Tue, 5 Sep 2017 12:48:30 -0700 (PDT)
Subject: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
From: s...@g...com

W dniu wtorek, 5 września 2017 19:07:11 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

> Ja nie wiem czy wiem lepiej, nie wiem nawet czy wiem.
> Ale chodziło mi o coś mniej więcej takiego:
>
> lisciasty.firehost.pl/kurnepole.jpg
>
> fotka słaba, bo robiona głupofonem z przyczajki, ale widywałem tam
> dużo większe zakurzenie. Nie mam pojęcia jaka jest masa kurtyczna
> na m2 żeby tak zeżreć wszelkie zielsko, ale fakt faktem że jest
> to raczej nietrudne do wykonania :>
>
> Zdjęcia poglądowego z końmi nie posiadam.

Fota fajna. Ale tych kur tam stanowczo za mało jest na wyżarcie zieleniny tak dobrze
i nie ofajdanie tego gruntu w zamian.

Obstawiam ze tam jakis inny czynnik jeszcze jest który skutkuje taka golizną ziemną.

Sporo kur na wybiegach widzialem i ani razu aż tak łyso nie było. Najbliżej do takiej
łysosci to w kojcu 2x2m który jakiś psiur zamieszkiwał widziałem.

Z drugiej strony nawet jakby kuraki wyżarły zielenine to czy pożadany jest efekt
uboczny w postaci smrodku i much?