Ratunku, chcą mnie zrandapować

91. Data: 2017-09-19 23:11:40

Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Parę cennych rad - dłuższy tekst, ale warto poczytać, aż do końca:
http://zogrodemnaty.pl/niwelacja-terenu-jak-to-zrobi
c-wlasnymi-silami/

92. Data: 2017-09-22 11:25:11

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 19 września 2017 23:11:41 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
> Parę cennych rad - dłuższy tekst, ale warto poczytać, aż do końca:
> http://zogrodemnaty.pl/niwelacja-terenu-jak-to-zrobi
c-wlasnymi-silami/

Niwelacja to rewelacja ;)
Czytam, zagarnę od teścia niwelator i trzeba będzie się zniwelować...

L.

93. Data: 2017-09-22 13:17:42

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty pisze:

c-wlasnymi-silami/

> Niwelacja to rewelacja ;)
> Czytam, zagarnę od teścia niwelator i trzeba będzie się zniwelować...

Teściowy niwelator nie sprawi, że ogród stanie się zniwelowany, ale
przynajmniej ugruntuje świadomoć, że Ziemia wcale nie jest płaska.
Potem będzie można wprowadzić zmierzone dane do odpowiedniego programu
i na przykład aproksymować powierzchnię gumna funkcją wielomianową
dwóch zmiennych. To może być zajęcie przyjemniejsze od latania ze
szpadlem po błocku wśród jesiennej słoty.

Jarek

--
lecz nawiedzili go dziwni, młodzi i jacyś inni,
jak wiatrem się przedzierali przez żagle tego pechowca,

kaczkobator
plaga
"Rozluźnienie" gleby
Żywopłot - co polecacie