Ratunku, psy!

1. Data: 2003-03-23 17:56:41

Temat: Ratunku, psy!
Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Psy kocham tak, jak i kwiaty. Bez różnicy, cudze czy własne. Jednakże psy
bezpańskie przez przerzedzony żywopłot wchodzą do mojego ogrodu, tratują
kwiaty, siusiają na iglaki, w ogóle czynią spustoszenie. Do ogrodzenia jest
100 m. w linii prostej, na które na razie mnie nie stać. Czy są jakieś
środki zapachowe, odstraszające te psy???
pozdrawiam z rozpaczą.
Goldie

2. Data: 2003-03-23 20:15:20

Temat: Re: Ratunku, psy!
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Psy kocham tak, jak i kwiaty. Bez różnicy, cudze czy własne.
:(((
szkoda
ze nie kochasz w ten sposob facetow
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2003-03-23 20:50:21

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
> kwiaty, siusiają na iglaki, w ogóle czynią spustoszenie. Czy są jakieś
> środki zapachowe, odstraszające te psy???

Wg mojego sąsiada (dobrze odkarmiony sznaucer olbrzym o dużych możliwościach
w dziedzinie siusiania) żaden środek kupny nie działa. Można próbować
rozsypywać pieprz wzdłuż żywopłotu, ale na długo to nie wystarczy (zapach
się ulatnia).

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-03-23 22:08:52

Od: "Platon" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 100 m. w linii prostej, na które na razie mnie nie stać. Czy są jakieś
> środki zapachowe, odstraszające te psy???

Jest Grupa. pl.cec.zwierzaki. Nieraz tam zagladam. Na pewno Ci cos doradza.
Platon, wlasciciel psa, ktory nie tratuje i nie siusia pod iglaki

5. Data: 2003-03-24 00:50:39

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kwiecińska <g...@o...pl> wrote:
> [...]
> ogrodzenia jest 100 m. w linii prostej, na które na razie mnie nie
> stać. Czy są jakieś środki zapachowe, odstraszające te psy???

Eee tam, zapachowe. No can do!

Mam niezłe rozwiązanie. Kup sobie spluwę do paintballa. Walniesz, a nie
zabijesz. Pies ma dobrą pamięć, dostanie w kuper parę razy i już nie
przyjdzie. Tylko nie pytaj, co na to Tow. Opieki nad Zwierzętami. Pewnie nie
są "za".
Moon

6. Data: 2003-03-24 06:19:02

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

No, na wszystkich facetów miejsca w sercu za mało :(.
pozdr. cieplutko
Goldie

7. Data: 2003-03-24 06:49:22

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są jakieś
> środki zapachowe, odstraszające te psy???

Hmmm... To trudna sprawa.
Nawet jesli sa jakies chemie (kiedys ojcu udalo se nabyc w jakiejs firmie
dystrybucji domowej srodek odstraszajacy psy, tzn chodzilo wowczas
konkretnie o samochod, ktory na parkingu przed domem byl systematycznie
obsikiwany - owszem, pomoglo... psy przeniosly sie na samochody sasiadow
:-) ), to licho wie, jak podzialaja na rosliny
((
Czesto krzewy, czy mlode drzewka sa owijane taka jakas siatka (czy specjalna, nie mam
pojecia), ale skoro jest juz w jakiejs odleglosci od rosliny, to zawsze chroni. Jesli
pojedyncze rosliny wchodza w gre, to moze warto, jednak napewno efekt dekoracyjny
takich ozdob moze bym nieciekawy :-(
A moze warto chociaz jakis prowizoryczny 'plot' zrobic ?

Pozdrawiam
Asia

8. Data: 2003-03-24 08:30:34

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy są jakieś

Psy znaczą teren. Wystarczy, że jeden obsika coś, zlatuje się potem cała ferajna.
Po pierwsze spłukiwać ich mocz z drzewek, po drugie jak już ktoś napisał chronić
młode
krzewy i drzewa siatką, po trzecie porozkładać nasączone psim moczem gąbki lub
szmatki z
dala od cennych roślin.
Można kupić środki zapachowe odstraszające dzikie zwierzęta, może zadziała na psy
również?
Wpisz w wyszukiwarkę: repelenty.

Pozdrawiam

Marta z dorodnym owczarkiem niemieckim:-)

9. Data: 2003-03-24 18:27:13

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kwiecińska napisał(a) w wiadomości: ...

>No, na wszystkich facetów miejsca w sercu za mało :(.

Byle by starczylo miejsca dla drzew...

Pozdrawiam,
Bpjea

Staw raz jeszcze.