Re:

1. Data: 2015-12-05 09:55:36

Temat: Re:
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamos" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Wiec dla Dudy to jeszcze długi okres i daleka droga... - moze to sie
>wyjasnić dopiero w nastepnej kadencji :)

Duda już zarobił na trybunał stanu, świadomie wielokrotne złamanie
konstytucji, podległość prezesowi, ułaskawianie niewinnych, itp. itd.
Myślałem, że Lech Kaczyński był najgorszym prezydentem Trzeciej
Rzeczypospolitej, Duda "da radę" go pokonać i to w przedbiegach.

>Zreszta, ja liberałem nie jestem, ale modernistą tak

Chciałeś błysnąć słówkiem i niestety pierd ci wyszedł - co to jest wg ciebie
modernista?

2. Data: 2015-12-05 10:10:48

Od: "Adamos" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Chciałeś błysnąć słówkiem i niestety pierd ci wyszedł - co to jest wg
> ciebie modernista?

Modernista = komunista ;d Zobacz w słowniku konformisto i hedonisto ;)

ps. Choc to drugie moze zbyt mocne... - jesli tak, to przepraszam :)

3. Data: 2015-12-05 17:33:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adamos

> [...]
Modernista = komunista ;d Zobacz w słowniku konformisto i hedonisto ;)

ps. Choc to drugie moze zbyt mocne... - jesli tak, to przepraszam :)

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Modernizm

Czyli solidarność która chciała zmienić system komunistyczny to komuchy, bo
modernizować to zmieniać. Za dużo łykasz propagandy chorego kleru który gdyby ludzie
nie modernizowali to być z dzidą biegał.

4. Data: 2015-12-07 20:15:01

Temat: Re: Re:
Od: "Adamos" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Adamos

Za dużo łykasz propagandy chorego kleru który gdyby ludzie nie
modernizowali to być z dzidą biegał.

To działa w dwie strony - jedni za drugimi z dzidami by biegali, nawet jak
tu czytam - a ja jestem pośrodku..., i się przyglądam kto za bardzo przegina
;)

5. Data: 2015-12-07 20:20:32

Od: "Adamos" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

A co do modernizmu - to byl żart - nie bede wchodzil w polemikę, bo to za
dlugie..., a lubie pisac krótko - a po drugie, poczułem się troche jak
uczeń - a mam DUŻE poczucie własnej wartosci ;)

6. Data: 2015-12-07 20:25:49

Od: "Adamos" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Modernizm = neoromantyzm :) A taki jesteś oblatany - to powiedz mi co to
jest postmodernizm - jeszcze raz zmieniać? ;)

7. Data: 2015-12-07 20:57:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adamos

[...]

Postmodernizm wywodzi się ze sprzeciwu do nauki obiektywnej, abstrakcyjnej,
teoretycznej, gdzie postmoderniści wykazali w wielu teoriach naukowych, że naukowcy
ulegli steretotypom masowym i te sterotypy nazywają obiektywnym, a nie jest to
obiektywne tylko stadne patrzenie, bo tkwią wśród ludzi. Te teorie nie przekładały na
rzeczywistość. Dlatego tak ateiści w polsce nienawidzą postmodernizmu, postmodernizm
to Gender, które pokazuję że patrzysz na świat w okularach a nie na żywca,
kulturowych, telewizyjnych, masowych, z różnego punktu widzenia, a nie jakiegoś
absolutnego naukowego, prawdziwego. Postmodernizm to sprzeciw do nauki nieludzkiej,
zimnej, teoretycznej, której teorie są często tak oddalone od tego co ludzkie, że
teoria teorią życie życiem. Klerowi też gender przeszkadza, bo kobieta w kuchni to
nie twór natury, tylko kultura mizogeniczna, patrzą okularami nienawiści, a chcą
wmówić że ten obraz jest naturalny i prawdziwy.

8. Data: 2015-12-07 21:16:38

Od: "Adamos" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

Postmodernizm
<
Dzięki - za wyjasnienie, to jasno i zwięźle - czesciowo sie z tym zgadzam co
piszesz... - choc to dlugi temat, i duzo by pisać.
Pewnie sporo nie wiem - ale troche sie orientuję. Moze mamy troche inne
poglady i patrzenie na swiat - ale lubie czytac mądre rzeczy :)

9. Data: 2015-12-07 21:34:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adamos

[...]

pozdrawiam

Prosty przykład z życia jak to działa.
Facet odmawia żonie seksu, ale nie powie że jest zmęczony z przepracowania, bo jest
wychowywany w męskości która zawsze może i zawsze powinna. Jest to stereotyp
wkodowany w wychowaniu społecznym, facet to twardziel zawsze chce i może, więc jak
się przyna że nie może bo zmęczony. W swoich oczach i rechoczącego świata ( tak mu
się wydaje) wyjdzie na niemęskiego, cwela, ciota, płaczek, słabeuszek. Tak więc za
cholerę nie powie że jest zmęczony i będzie unikał seksu. Żona przez to że on ją
odpycha, zaraz myśli że ten ma w pracy zdzirę, jej już nie kocha, nie jest dla niego
atrakcyjna, uderzył w sam rdzeń jej samoakceptacji, więc wyje, podejrzewa,
awanturuje, wyzywa i histeryzuje. Tylko dlatego że jej faceta więzi stereotyp
kulturowy męskości, jako faceta twardziela. Tak więc gender jest prorodzinne jak
widzisz, bo uczy rozumieć co tobie wkodowali podczas wychowania i to tobą rządzi.

10. Data: 2015-12-08 01:39:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Acha bardzo ważne, w Polsce Gendera się już nie nauczysz, pis wywala zajęcia ze
studiów. Tylko że Europa jest postmodernistyczna, czyli robi się z nas buraka, który
wpada w szok na widok wynalazku jak ciągnik, bo nigdy w Polsce o ciągniku nie
słyszał. Rozumiesz co się nam robi?
To się odbije na całym naszym życiu, najbardziej na medycynie, bo u nas medycyna jest
jeszcze modernistyczna, czyli lekarz ma być odczłowieczony, zimny, przedmiotowo
widzący osobę. Na zachodzie złamanie modernizmu zaowocowało tym co nazywamy godnoscią
pacjenta, więc będzie ogromna różnica w podejściu, tam humanizm, tu pacjenci wrzucani
jak śmiecie na sale szpitalne, co jak udowodniono pogarsza proces zdrowienia i
nawarstwia błędy lekarskie. To jest tylko medycyna, a inne dziedziny? Fanatyczna
ciemnota jest niezrównoważona, zupełnie nie rozumie świata i rzeczywistości
współczesnej i chce nas sprowadzić do swojego tubylczego poziomu. Pojedziesz na
zachód z ekstra znajomością języka i do czyszczenia kibli, bo ty nie rozumiesz
cywilizacji do której wyjechałeś na podstawowym etapie.

Czystka
KOD walczy! (cd)
KOD - walka trwa!
Kozioł ofiarny czyli wychowankowie PRL
Oglądaliście orędzie przyszłego wisielca?