Katowice-spokanie

11. Data: 2005-04-22 17:03:34

Temat: Re: Re[2]: Katowice-spokanie
Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Planowo w polowie maja, ale niewykluczone, że Dzidzia się pospieszy :)
> Pozdrowienia,
> Magda (Kuleczka) - Katowice

To może jednak byś przyszła?
Najwyżej będziemy mialy dodatkowe, nieprzewidziane atrakcje ;-)
A maleństwo będzie już będzie ukierunkowane odpowiednio po wszystkich
ciotkach ;-)

Mycha

12. Data: 2005-04-25 07:16:18

Temat: Re[4]: Katowice-spokanie
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Mycha napisał(a):

> [...]
> Najwyżej będziemy mialy dodatkowe, nieprzewidziane atrakcje ;-)
> A maleństwo będzie już będzie ukierunkowane odpowiednio po wszystkich

Hmm, mysle, ze 14 maja Dzidzia juz bedzie na swiecie, wiec atrakcji
Wam nie zapewnie :) Ale na kolejne spotkanie z checia zajrze, jak
tylko bede w stanie :) A bakcyla robotkowego mam nadzieje, ze i tak
Malenstwo zlapie :)
--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka) - Katowice

--
Czytaj "Cztery Kąty" przez 4 miesiące za darmo. Zamów najpopularniejszy magazyn o
wnętrzach

[OTcalkiem] ale do usmiechu na dobry dzionek
bukiet róż z meila
[xxx] jaki wzorek
xx nowa "Arabian Women" xx ?????
[szydelko i druty] wow! romantyczne i slodkie !