Sami o Sobie?

1. Data: 2002-06-27 11:09:44

Temat: Sami o Sobie?
Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

276.002
----------------

Witam!

Grupę p.s.i. lurkuję już od dłuższego czasu, więc kilkakrotnie
spotkałem sięz informacją o stronie www SamioSobie (SamiSobie?).
Interesuje mnie, czy jest to 'oficjalna' strona p.s.i., czy może - jak
wiele ma z tą grupą wspólnego, a przede wszystkim, kto jest jej
autorem - administratorem. Jeżeli admin tej strony czyta niniejsze
słowa, proszę go (ją) o kontakt na priv lub na grupę.

Z poważaniem
Piotr Zawadzki
http://irss.and.pl
GG2993226

--
Już samo zdrowie jest zwycięstwem

2. Data: 2002-06-27 13:47:33

Temat: Re: Sami o Sobie?
Od: "Zbig Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Grupę p.s.i. lurkuję już od dłuższego czasu, więc kilkakrotnie
> spotkałem sięz informacją o stronie www SamioSobie (SamiSobie?).
--------------------------------
Skoro lurkujesz Grupę Piotr, to pofatyguj się uprzejmie na stronę
http://samisobie.clan.pl/ gdzie przedmiot Twego zainteresowania jest
_goszczony_ i tam u źródła, jak polurkujesz jeszcze trochę, będziesz mógł
ocenić przekazywane wiadomości, a także nawiązać kontakt z Adminem.
Bez urazy Piotrze, ale jeśli ktoś chciałby nawiązać kontakt ze mną i wzywał
mnie "do tablicy" bym mógł mu się wytłumaczyć z tego co robię, to muszę
stwierdzić, że byłbym zdziebko urażony.
Nie masz wyszukiwarki byś mógł sprawdzić poprawną nazwę strony? Mogę Ci
podesłać. Jeśli jednak piszesz nazwę w odmianach, to sprawia to wrażenie
lekceważącego stosunku do tej strony. W sensie twórczym, jak dotąd nic mnie
z tą stroną nie łączy, ani też nie wypowiadam na jej temat żadnych opinii.
Wiem natomiast, że jest to strona robiona z myślą o takich jak np ja, tj ON.
I to by było na tyle...
Pozdrawiam
Zbig A Gintowt

3. Data: 2002-06-27 15:22:05

Temat: Re[2]: Sami o Sobie?
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :-) szukaj wiadomości tego autora

Dziś jest 27 czerwca 2002 Miło mi że napisałeś(aś) na grupę Pl soc inwalidzi Zbig

W Twoim liście datowanym 27 czerwca 2002 (15:47:33)

posiadający identyfikator news: <aff513$10s$1@news.tpi.pl> można przeczytać:

> [...]
ZAG> --------------------------------
ZAG> Skoro lurkujesz Grupę Piotr, to pofatyguj się uprzejmie na stronę

W Nawiązaniu do jego treści:

W zasadzie się zgadzam..... tylko odzywa się we mnie głos może Piotr jest
dopiero początkującym internautą i nie znalażł innego sposobu :) tak tez
moze być i nie wydaje mi się wywołanie do tablicy powodem do obrażalstwa co
wiecej wiem ze admin jak go znam raczej się nie obrazi na początkującego w
końcu każdy kiedyś ząbkował :)

Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

4. Data: 2002-06-27 15:53:55

Od: Scalamanca <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M napisał:

> [...]
> wiecej wiem ze admin jak go znam raczej się nie obrazi na początkującego w

A mnie się zdaje, że ździebko przereagowaliście...
Jestem na grupie od daaawna, najpierw jako lurker, potem jako czynny
uczestnik i nie pamiętam, żeby na grupę wpływał post z FAQ i adresem
strony grupy. Adres znam z jakiegoś postu, wcale nie na temat, a
przecież nie ma obowiązku czytać _wszystkich_ postów.

Proponuję, żeby - wzorem pl.rec.ksiazki, raz w tygodniu wysyłać na
grupę adres strony domowej. :)

I jeszcze... nie jest to żaden przytyk z mojej strony, tylko luźna
uwaga (lub prośba) od użytkownika strony. Czy można by na stronie
głównej uwypuklić "kontakt" - mail, na który można posyłać uwagi do
autora?

--
Scalamanca <s...@w...pl>

5. Data: 2002-06-27 18:49:56

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):

> A mnie się zdaje, że ździebko przereagowaliście...

Jak to chłopcy - w gorącej wodzie kąpani :)

> [...]
> strony grupy. Adres znam z jakiegoś postu, wcale nie na temat, a
> przecież nie ma obowiązku czytać _wszystkich_ postów.

no w sumie tak

> Proponuję, żeby - wzorem pl.rec.ksiazki, raz w tygodniu wysyłać na
> grupę adres strony domowej. :)

Fakt że przez tą stronę ja podan 2 lata temu trafiłem tutaj :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

6. Data: 2002-06-27 19:19:06

Temat: Re: Re[2]: Sami o Sobie?
Od: "Zbig Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :-" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dziś jest 27 czerwca 2002 Miło mi że napisałeś(aś) na grupę Pl soc
inwalidzi Zbig
--------------------------------
Bardzo dziękuję Piotr że jest Ci miło, że napisałem co napisałem...
--------------------------------
> [...]
co
> wiecej wiem ze admin jak go znam raczej się nie obrazi na początkującego
---------------------------------
W zasadzie mógłbym nie replikować już w tym wątku, bo sprawa błaha, a ktoś
pomyśli że jestem starym mantyką (ale tak szczerze mówiąc to jestem nim...)
i czepiam się drobiazgów, ale to chyba dlatego, że mam przestarzałą
szkołę...
Piotr, naprawde cenię Twój wewnętrzny głos, który mówi o tolerancji wobec
nowicjuszy, ale rzecz w tym, że Twój Imiennik jest webmasterem (?) strony
którą podaje w podpisie (sprawdź: http://irss.and.pl) i może być dotknięty,
że nazywasz Go "poczatkującym internautą", a co do reszty, to niech sobie
sobie tam adminy rozmawiają jak admin z adminem i już...
Pozdrawiam
Zbig A Gintowt

7. Data: 2002-06-27 19:57:25

Od: "mariza" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 276.002
> ----------------
>
P> Grupę p.s.i. lurkuję już od dłuższego czasu, więc kilkakrotnie

Co to znaczy lurkować? Myślę, że oglądam, czytam, obserwuję, biorę udział.
Lurkować to nawet nie kantyczka rodem z GreenPointu.

m...@p...onet.pl

8. Data: 2002-06-27 20:17:05

Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M :- wklepał pracowicie (albo i nie, bo to już przecież wakacje
za pasem):

> W zasadzie się zgadzam..... tylko odzywa się we mnie głos może Piotr jest
> dopiero początkującym internautą i nie znalażł innego sposobu :)

Właśnie tak należy odczytywaćmój post. Jestem początkującym
internautą, nie wiem co to wyszukiwarka, przeczytałem kilka postów na
przypadkowo znalezionej grupie i... proszę o pomoc. Dlaczego nie
chcecie mi pomóc, a zamiast tego spotykają mnie niepotrzebne docinki?
Zawsze tacy jesteście dla obcych? Każa niemal grupa dyskusyjna ma swój
FAQ do którego odsyła się newbie, a tututaj... spotykam tylko
obrażonego _bez_powodu_ ZAGa...

> moze być i nie wydaje mi się wywołanie do tablicy powodem do obrażalstwa co
> wiecej wiem ze admin jak go znam raczej się nie obrazi na początkującego w
> końcu każdy kiedyś ząbkował :)

No właśnie. Dziękuję Piotrze za wsparcie.

9. Data: 2002-06-27 20:17:11

Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbig Andrzej Gintowt wklepał pracowicie (albo i nie, bo to już
przecież wakacje za pasem):

>Skoro lurkujesz Grupę Piotr, to pofatyguj się uprzejmie na stronę
>http://samisobie.clan.pl/

Tak też zaraz uczynię.

>gdzie przedmiot Twego zainteresowania jest
>_goszczony_ i tam u źródła, jak polurkujesz jeszcze trochę, będziesz mógł
>ocenić

Nie mam potrzeby tego robić, nie o to mi chodzi. Nie o ocenę, ale o
kontakt.

>Bez urazy Piotrze, ale jeśli ktoś chciałby nawiązać kontakt ze mną i wzywał
>mnie "do tablicy"

Nie, nikogo nie wzywam do tablicy, pragnę tylko nawiązać kontakt z
adminem. Tak jak napisałem, nic więcej ani mniej.

> bym mógł mu się wytłumaczyć z tego co robię,

Czy napisałem, że chcę czyichkolwiek tłumaczeń? Odnoszę wrażenie, że
jesteś przewrażliwiony na tym punkcie. Oczywiście, mogę się mylić.

>Nie masz wyszukiwarki byś mógł sprawdzić poprawną nazwę strony?

Mam, ale używam modemu i łatwiej jest mi połączyć się raz czy dwa na
1-2 impulsy dla przesłania postu, aniżeli szukać w nieskończoność
najpierw w wyszukiwarce, potem na stronie.

>Jeśli jednak piszesz nazwę w odmianach, to sprawia to wrażenie
>lekceważącego stosunku do tej strony.

Nie. Odniosłeś mylne wrażenie. Zupełnie niepotrzebnie doszukujesz się
w moich słowach ukrytego podtekstu, zamiast traktować je wprost.

>W sensie twórczym, jak dotąd nic mnie
>z tą stroną nie łączy,

W takim razie - dlaczego piszesz w tym wątku, jeżeli ja po prostu
szukam kontaktu z kimś, kto tę stronę buduje? Prosiłem tylko i
wyłącznie o informację, a dostałem od ciebie... co właściwie?
Urażonego, z niewiadomego dla mnie powodu, ego? Nie wiem.

10. Data: 2002-06-28 10:35:55

Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

mariza wklepał swoimi pracowitymi paluszkami:

>Co to znaczy lurkować? Myślę, że oglądam, czytam, obserwuję, biorę udział.
>Lurkować to nawet nie kantyczka rodem z GreenPointu.

Mniej więcej tak samo jak pisać maile, posty, czy zabierać głos na
grupie newsowej... Nie mówiąc już o używaniu komputera, myszki,
joysticka etc.

Z poważaniem
Piotr Zawadzki
http://irss.and.pl
GG2993226

--
Już samo zdrowie jest zwycięstwem

Rozporz. MPiPS w sprawie orzekania...
ZUS problem prawny
Obóz nurkowy
pytanie do uczestnikow zjazdu Ustron 2002
niedobre wirusy !!!!!