[xxx] chińskie lub japońskie znaczki

1. Data: 2005-04-23 18:41:39

Temat: [xxx] chińskie lub japońskie znaczki
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Salve!

Pilnie poszukuję małych chińskich lub japońskich znaczków (w stylu
radość, przyjaźń, miłość itp.), ale nie większych niż 30x30 (im
mniejsze, tym lepsze). Czy któraś z Was mnie poratuje?
--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka) - Katowice

2. Data: 2005-04-23 19:36:08

Temat: Re: [xxx] chińskie lub japońskie znaczki
Od: "rumianeczek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pilnie poszukuję małych chińskich lub japońskich znaczków (w stylu
> radość, przyjaźń, miłość itp.), ale nie większych niż 30x30 (im

Witaj,
tu sa takie proste i małe :
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=61808&PhotoID=566174
Pozdrawiam
Rumianeczek

3. Data: 2005-04-24 13:38:37

Temat: Re[2]: [xxx] chińskie lub japońskie znaczki
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

rumianeczek napisał(a):

> Witaj,
> tu sa takie proste i małe :
> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=61808&PhotoID=566174

Wielkie dzieki. Tylko, ze one sa jeszcze troche za duze :(
Ważne jest, żeby ani długość ani szerokość nie przekraczała 30
krzyżyków.
Znajdziecie coś jeszcze w swoich zasobach?
--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka) - Katowice

4. Data: 2005-04-25 17:53:49

Temat: Re: Re[2]: [xxx] chińskie lub japońskie znaczki
Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pilnie poszukuję małych chińskich lub japońskich znaczków (w stylu radość,
przyjaźń, miłość itp.), ale nie większych niż 30x30

witam
naszło mnie kiedys podobnie, ach...
1. dla japońskiego wchodzę na stronę
http://poets.notredame.ac.jp/cgi-bin/jedi-inon i zaznaczam trzy kropki po
lewej
2. dla chińskiego wchodzę na stronę
http://www.yourdictionary.com/languages/sinotibe.htm
l i zaznaczam kropki w
Standard Search , GIF pictures, Traditional Characters; potem ptaszki w
Character, Definition
3. wpisuje szukane słowo
4. searczam :)
5. przy pomocy wielu sztuczek przenosze znalezione robaczki do painta
6. zapisuje
7. przetwarzam na krzyzyki przy pomocy programu HaftKrzyzykowy
8. haftuję
9. cieszę sie :):):)

pozdrawiam ? (radośnie)
izasz

ps.BTW dobra strona ze slownikami online
http://www.yourdictionary.com/languages.html

5. Data: 2005-04-25 18:05:20

Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pozdrawiam serdecznie
bez zadnego znaku zapytania!!!
tak :)
izasz

xx nowa stronka (mam nadzieje) xx
Linkxxxx
[szydełko} filet jeszcze raz
(frywolitki) pytanko odnośnie wrabiania koralików
Pytanie xxx