zemsta

31. Data: 2002-10-16 07:59:19

Temat: Re: zemsta
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Witam, :-)

O czym to ja chcialem ? hm........ aha........ o Zemscie :-)
Zeby zaprosic ladna dziewczyne do domu - nie trzeba wcale ogladac zemsty. To
juz lepiej jakis horror tak zeby mogla sie nas chwycic w trudnych scenach.
Mozecie tez poprosic aby zostala na noc, bo boicie sie ciemnosci - a rodzice
wyjechali :-) lub macie zaburzona termoregulacje (C3) i potrzebujecie kogos
do ogrzania w nocy, tak aby nie wyziebic organizmu :-)

pozdr.
Arek

32. Data: 2002-10-16 08:18:11

Temat: Re[2]: zemsta
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We środa 16 października 2002 o 09:59:19 Można było na grupie przeczytać :

a> Witam, :-)

a> O czym to ja chcialem ? hm........ aha........ o Zemscie :-)
a> Zeby zaprosic ladna dziewczyne do domu - nie trzeba wcale ogladac zemsty. To
a> juz lepiej jakis horror tak zeby mogla sie nas chwycic w trudnych scenach.
a> Mozecie tez poprosic aby zostala na noc, bo boicie sie ciemnosci - a rodzice
a> wyjechali :-) lub macie zaburzona termoregulacje (C3) i potrzebujecie kogos
a> do ogrzania w nocy, tak aby nie wyziebic organizmu :-)

a> pozdr.
a> Arek

Witaj szanowny algraf

Na metodę "ja się boję sama spać" nie radzę w końcu to facet ma być
oparciem skała itd. a co to za oparcie jak się owa "skała" boi. A na
termoregulację nie podrywałem oryginalne trzeba przyznać :) Co prawda
nie mam problemów powodujących takie zaburzenia, ale ostatecznie nie
muszę umawiać się z panią neurolog chociaż moja obecna pani doktor ech
aż miło czekać na wizytę :-)

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

33. Data: 2002-10-16 11:34:05

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M : napisał(a):

> We wtorek 15 października 2002 o 19:29:11 Można było na grupie przeczytać :

> Witaj szanowny Pulsarek
>
> jakby w tym "więźniu" można było dostać co tydzień ciasto własnej roboty
> a jeszcze wespół uwięziona była wzrostu 165 lub mniej i wiek powyżej 20
> to ja bardzo chętnie a tylko musi by c jeszcze wytrzymała na gadulstwo
> moje to ja jak najbardziej :P

Widzę ze wątek robi się matrymonialny :)
chyba z tej części wątku zniknę :))

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

34. Data: 2002-10-16 11:35:08

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M : napisał(a):

> [...]
> nie mam problemów powodujących takie zaburzenia, ale ostatecznie nie
> muszę umawiać się z panią neurolog chociaż moja obecna pani doktor ech

Niezłe matody podrywu :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

35. Data: 2002-10-16 17:25:35

Temat: Re: Re[2]: zemsta
Od: "Pulsarek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr M : <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@p...onet.pl...

> [...]
> a jeszcze wespół uwięziona była wzrostu 165 lub mniej i wiek powyżej 20
> to ja bardzo chętnie a tylko musi by c jeszcze wytrzymała na gadulstwo

Następny chętny do uwięzienia?:)
Przyznam, że niewielkie masz wymagania. Rozejrzyj
się.:)

--
Agnieszka
p...@o...pl

36. Data: 2002-10-16 17:34:42

Od: "Pulsarek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> Widzę ze wątek robi się matrymonialny :)
> chyba z tej części wątku zniknę :))

Zaraz matrymonialny.:)
Moja wypowiedź nie była propozycją, tylko aluzją.;)

--
Agnieszka
p...@o...pl

37. Data: 2002-10-16 20:19:17

Temat: Re[4]: zemsta
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We środa 16 października 2002 o 19:25:35 Można było na grupie przeczytać :

> [...]
P> napisał:1...@p...onet.pl...

P> Przyznam, że niewielkie masz wymagania. Rozejrzyj

Witaj szanowny Pulsarek

Mnie jest bardzo ciężko zadowolić jeśli chodzi o ciasta i słodycze
ogólnie. a co do gadulstwa .... az sam sie czasem siebie boje :)

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

38. Data: 2002-10-17 05:26:02

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Sa rozne kobiety, i te wladcze i te mniej wladcze :-) wiec podalem rozne
sposoby.

pozdr.
Arek

39. Data: 2002-10-17 07:17:05

Od: "Marian L" <m...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-))
"algraf" <a...@i...org.pl> w news:000d01c2759c$b922aa80$7f3c4cd5@ppp...
napisał :
> Sa rozne kobiety, i te wladcze i te mniej wladcze :-) wiec podalem rozne
> sposoby.

Jednak to nie zwalnia panów z niżej wymienionych obowiązków:

Prawienia komplementów,
szanować, zaszczycać, tulić, całować, pieścić, kochać,
głaskać, drażnić, zapewnić wygodę, chronić, przytulać,
trzymać, wydawać na nią pieniądze, poić i karmić,
kupować jej rzeczy, słuchać jej, dbać o nią,
zostać z nią, popierać ją, trzymać się jej,
iść na koniec ziemi dla niej.

Pozdrawiam Panie i Panów :-))

Marian L
PS.(podaję za pl.rec.chomor-I):

40. Data: 2002-10-17 07:52:07

Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We czwartek 17 października 2002 o 09:17:05 Można było na grupie przeczytać :

> [...]

ML> trzymać, wydawać na nią pieniądze, poić i karmić,
ML> kupować jej rzeczy, słuchać jej, dbać o nią,
ML> zostać z nią, popierać ją, trzymać się jej,

Witaj szanowny Marian

Dla celów edukacyjnych nie wycinam niech sie młodzież uczy :-)

Marianku Gentelmeni mają to w standardzie gdyby tak nie bylo to
sytuacja byłaby podobna do kupowania samochodu bez slinika i kół niby
mozna ale po co :-)

-- Pozdrowienia, Piotr mailto:p...@p...onet.pl

sanatorium - opiekun
(none)