co ciekawego na taras kupić

61. Data: 2004-06-15 12:56:57

Temat: Odp: Re[2]: co ciekawego na taras kupić
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik miłka <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:camj9q$lm3$...@n...news.tpi.pl...

> Są one mniej odporne na mróz.

Jak bardzo mniej???
Pozdrawiam :-)
Janusz

62. Data: 2004-06-15 13:09:54

Temat: Re: Re[4]: co ciekawego na taras kupić
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> napisał w
wiadomości news:cammfh$2te$2@nemesis.news.tpi.pl...

Sopot i Gdynia to moje rodzinne strony. Wiem, że tam
hortensje doskonale dają sobie radę.

W takim razie, nie pozostaje mi nic innego jak zakupic jedną.Nie wiem
dlaczego, ale te co widziałam do tej pory,cudne raczej nie były:-(

Gosia

63. Data: 2004-06-15 13:24:11

Temat: Re: Re[2]: co ciekawego na taras kupić
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w Sopocie niedaleko morza na 3 piętrze, ten
> >

> Och, w jakim pięknym miejscu mieszkasz, to nic że wieje ale to morze ...
> marzenie !!!
>
> Zaczwycona Bałtykiem
> Miłka
>
>Miłka nie masz czego zazdrościć gdyby Tobie przez większość roku wiatr w
oczy.
W ogrodzie same straty irysy leżą w oczku poprzewracane donice mimo
umocnień,
Miną wiatry to przychodzi posucha i w kółko coś ,ale morze jest piękne.tylko
wtedy jak słońce świeci.
Pozdrawia Teresa

64. Data: 2004-06-15 13:58:54

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

morze jest piękne, tylko wtedy jak słońce świeci.
> Pozdrawia Teresa

Absolutnie się z tym nie zgadzam !!!

Morze jest piękne zawsze, nawet gdy panuje sztorm lub burza i ołowiane
chmury wiszą nad głową. Mewy latają do tyłu a Ty nie jesteś w stanie
przekrzyczeć ryku fal.
W Świnoujściu gdzie często jeżdżę jest takie miejsce między blokami gdzie
wieje zawsze wietrzysko takie że nawet śnieg nie może się zakotwiczyć ;-)

Tylko że my, wczasowicze nie zastanawiamy się nad życiem "tubylców" :-(
Ale wiesz jak rozpoznać tubylca nad morzem ??? Chodzi taki biały jak syn
młynarza !!!

Serdecznie Miłka

65. Data: 2004-06-15 14:05:35

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> napisał w
wiadomości news:cammfh$2te$2@nemesis.news.tpi.pl...

>Sopot i Gdynia to moje rodzinne strony. Wiem, że tam
>hortensje doskonale dają sobie radę.
Krzysztof Marusiński

Właśnie, pierwszy raz nad morzem widziałam róże nie ogacone na zimę,
nawet nie miały kopczyków !
Byłam zaszokowana, ale jakie tam macie zimy ... phi. Nie to co u mnie śnieg
przez 4 miesiące po pas ;-)
A co do tego wiatru w oczy to coś wiem o tym, bo przecież panuje powiedzenie
że " piździ jak w kieleckim" ... ha ha

Serdecznie Miłka

66. Data: 2004-06-15 14:25:24

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> napisał w
wiadomości news:cammfg$2te$1@nemesis.news.tpi.pl...

>Ja nie. W zasadzie nie okrywam roślin na zimę. Wychodzę z
założenia, że jeżeli jest mało odporna to wymarznie prędzej
czy później. Jestem spolegliwy względem natury i nie
przeciwstawiam się jej ustaleniom. No, może nie zawsze :-).
Krzysztof Marusiński

No tak, ale jeśli na jakiejś Ci szczególnie zależy to gdy bedzie starsza to
już nie będziesz cudować z osłonami. Osobiście mam sporo krzewów i bylin w
donicach, jest to bardzo wygodne i mobilne. Ustawiam z nich różne kompozycje
na tarasie i stopniach. Po zaniknięciu liści zanoszę wszystkie do
nieogrzewanego, ciemnego garażu gdzie jednak są przymrozki. To nawet dla ich
dobra, nie mylą sobie pór roku.
Gorzej jest z zimozielonymi, te wkupuję z donicami w zaciszne miejsca w
odrodzie i zasłaniam igliwiem. Ale i tak niektóre nie przeżyły, np Hebe, a
takie było piękne :-(

Serdecznie i nie zimowo Miłka

67. Data: 2004-06-15 16:44:39

Temat: Re: Odp: Re[2]: co ciekawego na taras kupić
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Janusz!
W Twoim liście przeczytałem:

JC> Jak bardzo mniej???

Hm. Na tyle, że one mi wymarzły a te inne nie.
Krzysztof Marusiński

68. Data: 2004-06-15 17:31:28

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> napisał w
> wiadomości news:cammfh$2te$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Właśnie, pierwszy raz nad morzem widziałam róże nie ogacone na zimę,
> nawet nie miały kopczyków !

Ciekawe jak wygladaly po zimie, blisko morza to bylo? Pytam bo kilkanacie km
od gdzie ja mieszkam, trzeba kopczykowac, no chyba, ze zima lagodna.

> Byłam zaszokowana, ale jakie tam macie zimy ... phi. Nie to co u mnie
śnieg
> przez 4 miesiące po pas ;-)

Oj, ale to wymarzona zima dla roslin, nie ma nic lepszego niz gruba sniegowa
kolderka...hmmm..jakos mi ie za sniegiem zaczelo tesknic, tak slicznie jest
jak sypie snieg.

> A co do tego wiatru w oczy to coś wiem o tym, bo przecież panuje
powiedzenie
> że " piździ jak w kieleckim" ... ha ha

U nas 'pizdzi' cigle, mam dosc no i WRESZCIE PADA !!!! :)))))

Pozdrawiam
Kaska

69. Data: 2004-06-15 18:22:23

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]

km
> od gdzie ja mieszkam, trzeba kopczykowac, no chyba, ze zima lagodna.

To było w Świnoujściu, w dzielnicy uzdrowiskowej. Do samego morza kilka
przecznic dalej, ale te róże rosły przy zarośniętej drzewami ulicy. Wtedy
gdy tam byłam (zima) padał deszcz (!). W moją zimę nie pada deszcz ...
raczej śnieg ... spory śnieg ...

> [...]
sniegowa
> kolderka...hmmm..jakos mi ie za sniegiem zaczelo tesknic, tak slicznie

Tak, ale od tego śniegu połamały mi się jałowce a tujom gałęzie. Rozmakający
śnieg staje się tak ciężki że zgniata kwiaty i liście ciemierników. Nie
wspomnę o temperaturach tutaj panujących. Na pomorzu -10 i już trzęsą
portkami a co ja mam powiedzieć na - 20 ???

> powiedzenie że " piździ jak w kieleckim" ... ha ha
> >
> U nas 'pizdzi' cigle, mam dosc no i WRESZCIE PADA !!!! :)))))

Czasami tak wieje że przy rozszczelnionych oknach po obu stronach domu
papier toaletowy rozwija się cały w łazience ;-)

> Pozdrawiam
> Kaska

Serdecznie Miłka

70. Data: 2004-06-15 19:47:08