Re: [szydellko/druty] pomozcie!

1. Data: 2005-03-08 23:02:18

Temat: Re: [szydellko/druty] pomozcie!
Od: "Elzbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kuleczka" <

> Niestety moj poprzedni mail przeszedl bez echa, ale licze, ze jakas
> dobra duszyczka pomoze mi dokonczyc sweterek, ktorego opisu nie
> potrafie objac moim malutkim umyslem. Chodzi mi dokladnie o szydelkowe
> wykonczenie sweterka, ktorego opis znajduje sie tutaj:
> http://glinki.com/?l=3m8oz2
>
> Pomozecie?

Spróbuje;
1 rz: oczka scisle
2 rz: 2 slupki potrójne(podejrzewam, ze chodzi o dwukrotne nawiniecie
nitki), 2 oczka lancuszka nad 2 oczkami scislymi, (pierwszy podwójny slupek
z trzech oczek lancuszka), czyli otrzymujesz pierwszy rzad kratki
3 rz: nad slupkami 2 oczka lancuszka, nad lancuszkem slupki - drugi rzad
kratki
4 rz: jak rz. 3 , ale dopasowac :) nie mam zdjecia swetra, ale pewnie chodzi
o przesuniecie kratki, czyli powinnas otrzymac 3 rzedy filetu z podwójnej
kratki
5 rz: tak jak nasze oczka rakowe, ale wykonane z podwójnych slupków, pewnie
chodzi o jedno nalozenie nitki, oczka rakowe wykonujesz jak normalne oczko
scisle czy pólslupek, ale od strony lewej do prawej (po prawej stronie
robótki oczywiscie).
Moze o to chodzilo?

Elzbieta

1. Data: 2005-03-09 11:35:56

Temat: Re[2]: [szydellko/druty] pomozcie!
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta napisał(a):

> [...]
[...]
> nie mam zdjecia swetra

Wrzucilam je na moja stronke:
http://phobos.net26.pl/~szczerb/magda/foto/adriafil_
czerw.jpg
bo do strony Adriafilu nie da sie podac bezposredniego linka

> [...]
> chodzi o jedno nalozenie nitki, oczka rakowe wykonujesz jak normalne oczko
> scisle czy pólslupek, ale od strony lewej do prawej (po prawej stronie

Hmm, mniej-wiecej rozumiem, ale masz moze jakis kurs obrazkowy tego
oczka rakowego? Bo ja wzrokowiec jestem :)

> Moze o to chodzilo?

Mam nadzieje. Juz teraz bardzo, bardzo Ci dziekuje, a w razie
problemow jeszcze bede Cie meczyc :)
Na razie jestem w szale dzidziusiowych sweterkow, wiec nie wiem, kiedy
wroce to tego.
--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka) - Katowice

1. Data: 2005-03-10 20:14:59

Temat: Re: Re[2]: [szydellko/druty] pomozcie!
Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" > [...]

> Wrzucilam je na moja stronke:

Tak, to chyba tak właśnie będzie, kratka z filetu.

> , oczka rakowe wykonujesz jak normalne oczko
>
> Hmm, mniej-wiecej rozumiem, ale masz moze jakis kurs obrazkowy tego
> oczka rakowego? Bo ja wzrokowiec jestem :)

Gdzieś mam, ale zdjęcie niewiele daje, to jest łatwe do wykonania.

Elzbieta

1. Data: 2005-03-14 09:45:58

Temat: Re[4]: [szydellko/druty] pomozcie!
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> Gdzies mam, ale zdjęcie niewiele daje, to jest łatwe do wykonania.

No to muszę poeksperymentować :) A możesz mi zdradzić, w czym te oczka
rakowe są lepsze od zwykłych?
--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka) - Katowice

1. Data: 2005-03-14 15:11:21

Temat: Re: Re[4]: [szydellko/druty] pomozcie!
Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka"

Znalazłam w necie (krebsmachen)
http://www.woll-insel.at/haekelmuster/html/hauptteil
_lehrgang.html#Krebs

> No to muszę poeksperymentować :) A możesz mi zdradzić, w czym te oczka
> rakowe są lepsze od zwykłych?

One daja ładny brzeg, nie są to pikotki (strasznie dużo roboty z nimi), a
wyglądają ciut podobnie.

Elżbieta

[OT]pasmanterie w Warszawie
szukamxxx