Białe małżeństwa

561. Data: 2009-07-27 15:16:13

Temat: Re: Białe małżeństwa
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys wrote:

> Ponieważ poddają w wątpliwość fakty które miały miejsce. Więc jak
> nazwać ich sposób myślenia? Moim zdaniem tak myśleć mogą tylko ludzie
> zakompleksieni..

Oto fakty, które miały miejsce: Jadrys jest szczerym człowiekiem i zawsze
mówi prawdę.
Jadrys prowadzi bujne życie erotyczne, a Ci co zachowują raczej
wstrzemięźliwość seksualną przez pryzmat tej wstrzemięźliwości, sceptycznie
odnoszą się do jego przechwałek. Oba fakty przedstawił: Jadrys, cbdo! ;D

> W żadnym wypadku.. Jak najbardziej oceniam siebie..

Rozumiem i wierzę.

> JW. A etykietę ma każdy, taką czy inną.. Natomiast przesadny
> samokrytycyzm jest oznaką kompleksu małości..

Lubisz grę w ping-ponga.

michał

562. Data: 2009-07-27 15:28:41

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys wrote:

> Mówisz tylko za siebie. Nie sądzę żeby inni też mieli takie samo
> zdanie na ten temat jak Ty..

Podjąłeś tę konwencję, a teraz się ocknąłeś? Ok. Mówię za siebie. Teraz
powinieneś poczuć się lepiej. :)

michał

563. Data: 2009-07-27 16:40:47

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Oto fakty, które miały miejsce: Jadrys jest szczerym człowiekiem i
> zawsze mówi prawdę.

Szczera prawda. A kto to neguje? ktoś nieszczery, ktoś, kto mija się z
prawdą często (może zawsze)..

> [...]
> wstrzemięźliwość seksualną przez pryzmat tej wstrzemięźliwości,
> sceptycznie odnoszą się do jego przechwałek. Oba fakty przedstawił:

Rzeczywiście fakty.. z małym sprostowaniem - wcale się swoim życiem
erotycznym nie przechwalam. To raczej jest rodzaj choroby, być może jest
na to jakiś termin medyczny, ale ja to nazywam: całkowity brak
odporności na kobiece wdzięki..

> Rozumiem i wierzę.

Zresztą, nie ma chyba kogoś pozbawionego samooceny..

> Lubisz grę w ping-ponga.

Wolę 5x100..

564. Data: 2009-07-27 17:04:13

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Podjąłeś tę konwencję, a teraz się ocknąłeś? Ok. Mówię za siebie. Teraz
> powinieneś poczuć się lepiej. :)

Tak , znacznie lepiej, kamień mi spadł z serca..

565. Data: 2009-07-27 19:27:06

Od: "Aicha z haremu ;\)" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> E tam, nie mam zacięcia pisarskiego.

Ikselka ma. Ty będziesz opowiadał.

--
Pozdrawiam - Aicha

566. Data: 2009-07-27 19:33:47

Od: "Aicha z haremu ;\)" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> To to ty to? Z gmajla?

Ano, to sem ja. Próbuję uświadomić niektórym, skąd wziął się mój nick.
Chyba lubię wędrówki z motyką na księżyc :)

--
Pozdrawiam - Aicha

567. Data: 2009-07-27 21:37:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys wrote:

> Szczera prawda. A kto to neguje? ktoś nieszczery, ktoś, kto mija się z
> prawdą często (może zawsze)..

Ok. Nie mam więcej argumentów. Chyba że ad personam chcesz.

> [...]
> erotycznym nie przechwalam. To raczej jest rodzaj choroby, być może
> jest na to jakiś termin medyczny, ale ja to nazywam: całkowity brak

Taki chory to i ja jestem. Ale do dupy takie samotne intensywne życie
erotyczne jest. A gwałcić każdej nie będę.

> Zresztą, nie ma chyba kogoś pozbawionego samooceny..

No nie ma. A wśród tych absolutnie szczerych to już na pewno.

Nigdy w to nie grałem.

michał

568. Data: 2009-07-27 21:43:53

Od: "Aicha z haremu ;\)" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Już nie wiem w co mam wierzyć. Zostało mi galimatiasa w głowiu!

Wierz w co chcesz. Prawdu i tak nie dojdzieme nigda.

--
Pozdrawiam - Aicha

569. Data: 2009-07-28 08:22:29

Temat: Re: Re: Białe małżeństwa
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Jul 2009 21:33:47 +0200, Aicha z haremu ;) wrote:

> Ano, to sem ja. Próbuję uświadomić niektórym, skąd wziął się mój nick.
> Chyba lubię wędrówki z motyką na księżyc :)

I koszem sera und Kirschenwasser.

570. Data: 2009-07-28 10:17:43

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha z haremu ;) pisze:

> Ikselka ma. Ty będziesz opowiadał.

Wiem że ma, jednak spółka z nią nie wchodzi w rachubę.

A wiecie że to działa .
TACZKI DLA BUFETOWEJ !!!
PARCHY POLAKOM....
Psychologia w taksówce ;)