45 kilogramów! Jak to zrzucić?

11. Data: 2003-05-06 15:47:30

Temat: Re: 45 kilogramów! Jak to zrzucić?
Od: "XYZ" <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bachu" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b964ag$l7q$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Hej!
> Mam duuuży problem. 45 kg. nadwagi.Próbowałam wielu diet. Schudłam 3o kg.

Poszedłem na łatwiznę. Operacja by-pass żołądka w Łodzi. To był poczatek -
pierwszy ruch. Teraz nie łączę białek i cukrów, nie jadam (nie lubię już)
słodyczy - używam słodzików. Jem dużo białka i aminikwas leucynę, chodzę na
siłownię, zażywam HMB, L-Karnitynę. Ważyłem ok. 170 kg, po 4 miesiąch zeszło
na 98 kg, dziś stabilnie (11 miesięcy) 92 kg przy 188 cm wzrostu. Dla mnie
luksus :)

Jak coś - zapraszam na priv.

Pozdrawiam
Kuba

12. Data: 2003-05-06 19:11:50

Od: "bachu" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za szeroki oddźwięk!
Miło słyszeć, że komuś sie udało. To motywuje do zakasania rękawów i
zabrania sie do roboty :).
Jak narazie spotykałam się z histeryzującymi dziewczynami, które odchudzały
się z 'kości na ości" i kwestia przedyskutowania z nimi problemu 45
kilogramów nie wchodziła w rachubę.
Często miałam wrażenie, że o dietach dużo gadają ci szczupli, Ci bardziej
soczyści temat uważają za trochę wstydliwy. Bo myślę, że panuje stereotyp
gruba-obżera się, ma słabą wolę itp.A to nie tak! Mieszkałam na studiach z
wieloma osobami i mogę porównać wielkośc i jakość ich posiłków z moimi.
Moja najdłuższa głodówka trwała 40 dni.Na brak silnej woli nie mam co
narzekać (może na odrobinę braku oleju w głowie:) Może chodzi o motywację?
Tak czy siak dzięki za rady, tym cenniejsze ,że poparte doświadczeniem. Będę
w kontakcie!
Bacha

13. Data: 2003-05-07 08:06:10

Temat: Odp: 45 kilogramów! Jak to zrzucić?
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie zacznij od przeczytania FAQ na
> www.janwer.com i całkowitego odstawienia słodyczy, oraz żywności
> wysokoprzetworzonej na rzecz warzyw, owoców, czarnego chleba, ryb itp.
>
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
> Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej

Ja przeczytałam. Super.

Jestem po diecie 13 dniowej - złapanej od koleżanki , bez większego
zastanowienia i mimo tego co o niej napisałeś i że się z tym zgadzam -
naprawdę - nie żałuję, ale przechodze teraz na racjonalny tryb żywienia.
Dzięki Tobie również.

Polecam wszystkim wchodzącum na tą grupę zapoznanie się z tekstem Jana
Werbińskiego

Bożena

14. Data: 2003-05-08 21:50:48

Temat: Re: 45 kilogramów! Jak to zrzuci??
Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Tue, 6 May 2003 03:23:12 -0400, gdy "Vipi"
<i...@p...onet.pl> napisał:

[...]
>Przyzwyczajenia mi zostaly, przestaje liczyc kalorie, cwicze sporo, jem bardzo
>duzo, ale zdrowo i od kilku miesiecy nie zyskalem ani jednego kilograma. I
>napisalem to wszystko, bo jest to odpowiedz na Twoje pytanie. Moj balast
>wynosil... 50kg. Wiec uwierz mi, mozna. Jedynym problemem bedzie nieco luzna
>skora, niestety rozciagnela sie troche przez te wszystkie lata. Ale tym nie sie
>przejmuj. Podobno optymalni maja na to rade;)

>Wybierz swoja diete, byc moze bedzie to optymalna, MM tez nie jest zly, ale
>trzymaj sie jej i nie poddawaj. Powodzenia!

Twojego maila Jan powinien dodać do FAQ jako obowiązkową lekturę.

1. nie ma cudownej diety
2. warto opierać się na różnych pomysłach (np. z MM) i zdrowym rozsądku
3. można osiągnąć nawet taki cel ;)

Gratuluję, no i życzę wszystkim tyle optymizmu jaki Ty masz :)

Vroobelek

15. Data: 2003-05-09 04:06:11

Od: "Vipi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3. można osiągnąć nawet taki cel ;)
>
> Gratuluję, no i życzę wszystkim tyle optymizmu jaki Ty masz :)

Dziekuje, ja rowniez wszystkim tego zycze:)

Mysle, ze kluczem jest poznanie reakcji wlasnego orgnizmu i odpowiednie
wykorzystanie tej wiedzy. Potem wystarczy dobrac kombinacje diety i wysilku
fizycznego tak, aby zostaly na cale zycie i go nie utrudnialy.

Pozdrawiam,
Vipi

16. Data: 2003-05-10 23:55:00

Temat: Re:DLA CIEBIE, DIETA CUD
Od: Zezowaty Zenek <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga "bachu" tak mi troche pachniesz TROLEM, ale na wszelki wypadek (jak bym
sie mylil) to powiem tyle: Patrzac zezem na "dobre" porady grupowiczow
zachwyconych "DO", wypocilem co nastepuje:

Przy nadwadze 45kg kazda radykalna zmiana, moze miec niezamierzone bardzo
nieprzyjemne skutki uboczne.
Planujesz ryzykowny eksperyment (DO) na zywym organizmie i to swoim wlasnym.

Dla wlasnego dobra zacznij odchudzanie sie od wizyty u lekarza. "Skok glowa
naprzod" w nieznane ("DO" jest wyjatkowo kontrowersyjna dieta) opierajac sie na
internetowych poradach moze zakonczyc sie paskudnie.
Przed jakakolwiek radykalna dieta, warto sie troche zorietowac w temacie.

Dla wlasnego dobra zapoznaj sie z artykulem ktory znajdziesz jak ponizej:

http://digest.is.com.pl/magazyn/0206/diety.html
Pozdr, Zenek

17. Data: 2003-05-11 00:00:41

Od: Zezowaty Zenek <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszedłem na łatwiznę. Operacja by-pass żołądka w Łodzi.

A skutki uboczne? Dobrze sie czujesz? Nie masz zadnych problemow? Chcialbys cos
powiedziec nam na ten temat?

> ............ używam słodzików.

Jakich konkretnie? Niektore na dluzsza mete sa niezbyt korzystne dla organizmu.

pozdrowka zenek.

18. Data: 2003-05-11 07:07:46

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 10 May 2003 23:55:00 GMT, Zezowaty Zenek wrote:

> Droga "bachu" tak mi troche pachniesz TROLEM

Przeczytałam post bachu jeszcze raz. Post, jak post.
Dlaczego twierdzisz, że bachu trolluje ?

--
Eva Sheers

19. Data: 2003-05-11 09:28:31

Temat: Re: Re:DLA CIEBIE, DIETA CUD
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dla wlasnego dobra zapoznaj sie z artykulem ktory znajdziesz jak ponizej:
>
> http://digest.is.com.pl/magazyn/0206/diety.html
> Pozdr,  Zenek

to co napisano w tym artykule o diecie optymalnej to podłe kłamstwo jeśli nie
wierzysz to spytaj sie optymalnych na news.plocman.pl tylko tam mozesz sie
dowiedziec prawdy o diecie optymalnej

20. Data: 2003-05-11 10:11:11

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
nie
> wierzysz to spytaj sie optymalnych na news.plocman.pl tylko tam mozesz

Ależ Jasiu to tylko przykład własnego ignoranctwa i nieuctwa spowodowany
nieznajomością tematu ;))
Slawek

L-karnityna
Leki dla dziecka