Re: Re: Jeszcze raz macierzyństwo i soja..

From: c...@p...wp.pl
Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.sci.medycyna
Subject: Re: Re: Jeszcze raz macierzyństwo i soja..
Date: Wed, 27 Sep 2000 00:00:59 GMT

news:39cdb266$1@news.vogel.pl...

> [...]
> przez
> dziecko nie ma innego wyjscia jak preparaty zastepcze w tym i mleczko
> sojowe. Poltoraroczne dziecko, aczkolwiek nadal potrzebuje duzej
> ilosci
> bialka i mleko (naturalne czy sojowe) jest jego najlepszym zrodlem,
> mozna je juz zastepowac innymi pokarmami. Najlepiej poradzic sie
> dietetyka w jaki sposob najkorzystniej wyeliminowac mleczko sojowe z
> diety dziecka nie tolerujacego mleka naturalnego.
>
> Cien
> P.S. Nie pyta3em Cienia o referencje, ale jest lekarzem, choć nie

Nie, nie jestem lekarzem. Mam co prawda doktorat z biologii medycznej i
od listopada obejmuje stanowisko profesora w centrum onkologicznym w
Houston, ale chorych nie lecze. Fitoestrogeny leza w moim obszarze
zainteresowan w zwiazku z ich parahormonalnym dzialaniem.

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.