Re. Lopaty w ruch :) Krakow.

1. Data: 2003-04-06 21:25:31

Temat: Re. Lopaty w ruch :) Krakow.
Od: <r...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> On pisał OD 20 zł a nie po 20 zł.
> pozdr.zimowo
> Goldie> > --

Wiem,ale nie zaszkodzi wstępne zbijanie ceny.

Pozdrawia boletus

A zbijaj , zbijaj :) ,jak jest z czego . Tych duzych jest tylko pare szt.
,wiekszosc raczej w przedziale 1- 2 m

i one sa od 20-30 zl.
Blizsze informacje podalem gdzie szukac :) Podobno ma byc konkurs na stronie grupy
,
glowna nagroda programik
do projektowania ogrodow ,Garden Composer 3D pl .

Zrobie i ja bonusa :) Musze miec ta czesc dzialki wolna :)
Kto kupi u mnie minimum 10 szt sosny czarnej ,
gratisowo dostanie programik :) Garden Composer 3D pl
Programik superowy , polecam :) (wlasnie go badam ) .
W encyklopedii nawet rosliny doniczkowe , pielegnacja itd

Pozdr . rezervat r...@i...pl tel. 0504 220928

2. Data: 2003-04-07 05:28:57

Temat: Re: Re. Lopaty w ruch :) Krakow.
Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@N...interia.pl> napisał w wiadomości
> Zrobie i ja bonusa :) Musze miec ta czesc dzialki wolna :)
> Kto kupi u mnie minimum 10 szt sosny czarnej ,
> gratisowo dostanie programik :) Garden Composer 3D pl
> Programik superowy , polecam :)

Hej, hej, nie rozpędzaj się tak, bo dla mnie tych pinus nigra zabraknie !
pozdrawiam zachłannie
Goldie

> Pozdr . rezervat r...@i...pl tel. 0504 220928

poszukujem programu: ogród pro
Róże???-- gdzie w sieci można zamawiać sadzonki???
kret
Szkółki?
Kwiaty na balkonie - czy to możliwe?