Buuu...ratujcie!

1. Data: 2003-05-25 15:56:39

Temat: Buuu...ratujcie!
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratunku!
Zrobil mi sie odcisk na piecie!!! Nie jeste jeszcze duzy ale troche boli jak
sie naciska. Przykleilam juz plasterek na odciski z takim zielonym
koleczkiem, ale mama mowi ze to nic nie daje :((( Ponoc trzeba to wyciac.
Ale to bedzie bolalo...Buuuu....macie jakies sposoby jak sobie z tym
poradzic??? Jakos tak zeby zlikwidowac to na zawsze....Pomozcie kochani!

Dziekuje za wszelkie rady
Pozdro
Ania

1. Data: 2003-05-25 16:06:07

Temat: Re: Buuu...ratujcie!
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Zrobil mi sie odcisk na piecie!!! Nie jeste jeszcze duzy ale troche boli jak
>sie naciska. Przykleilam juz plasterek na odciski z takim zielonym
>koleczkiem, ale mama mowi ze to nic nie daje :(((

Daje, tylko plaster musi byc dobry :)
Ja uzywam plastrow na odciski Scholla i nie musze wycinac odciskow, brrr.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-26 07:45:07

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

plasterki pomogą.. tylko trzeba cierpliwosci...
kiedys mialam odcisk.. stopniowo stopniowo..
--> i zniknie :)))

pzdr.

--
Maja

** Niedorzecznosc polega na pragnieniu konkluzji. **

1. Data: 2003-05-26 10:57:34

Od: "kruszyna" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale to bedzie bolalo...Buuuu....macie jakies sposoby jak sobie z tym
> poradzic??? Jakos tak zeby zlikwidowac to na zawsze....Pomozcie kochani!

A ja zaproponuje stary, ale sprawczony spoosb - miska cieplej wody, szare
mydlo i moczyc, moczyc, moczyc ... odcisk zmieknie, skorka odejdzie i
wszystko ladnie sie zagoi, do tego nie zaszkodza tez plasterki, ale jak juz
wyzej wspomniano do plasterkow trzeba cierpliwosci.

pozdrawiam ;)
kruszyna

1. Data: 2003-05-26 12:02:02

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ufff, no toscie mnie Panie uspokoily :))) Bo mama mi tak nagadala ze juz
myslalam ze czeka mnei jedynie amputacja lewej konczyny dolnej :P

Bede moczyc i plasterkowac !!!

Dzieki, pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-05-26 12:27:25

Temat: Re:OT nick
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
juz
> wyzej wspomniano do plasterkow trzeba cierpliwosci.

Ekhm, Ekhm, poniewaz jestes juz trzecia kruszyna na tej liscie, to mialabym
do Ciebie prosbe, abys, jesli mozesz, zmienila nicka, albo dodala mu cos
odrozniajacego. Mysle, ze ulatwi nam to pogaduchy. Pisze 'w nicku' wlasnym
(Kruszynka) i 'w nicku' - pozwole sobie poczepic - krushynki.
Z gory dziekuje :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-26 13:35:27

Temat: Re: Re:OT nick
Od: "Krushynka" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odrozniajacego. Mysle, ze ulatwi nam to pogaduchy. Pisze 'w nicku' wlasnym
> (Kruszynka) i 'w nicku' - pozwole sobie poczepic - krushynki.

Właściwie, to Ty jesteś Kruszynka, Ona Kruszyna, a ja Krushynka

Pozdrawiam Krushynka :-)

1. Data: 2003-05-26 13:46:03

Od: "kruszynia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odrozniajacego. Mysle, ze ulatwi nam to pogaduchy. Pisze 'w nicku' wlasnym
> (Kruszynka) i 'w nicku' - pozwole sobie poczepic - krushynki.

Ok, na potrzeby tej grupy bede kruszynia :)
Wybacz za niedomowienia :)

kruszynia

OligoVital
depilator