Czy są jakies plusy palenia papierosow ??

1. Data: 2000-05-27 08:25:22

Temat: Czy są jakies plusy palenia papierosow ??
Od: "Fins" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w topicu ??
i jeszcze w jakiej ilosci ??

2. Data: 2000-05-29 07:52:31

Temat: Re: Czy są jakies plusy palenia papierosow ??
Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fins napisał(a) w wiadomości: ...
>jak w topicu ??
>i jeszcze w jakiej ilosci ??

Przedruk z adresu :
http://www.polska.com.pl/medycyna/zdrowie_rodziny/ni
kotynizm/choroby.html

Choroby rzadziej występujące u palących:Badanie epidemiologiczne wykazały,
że ryzyko nowotworu złośliwego błony śluzowej macicy jest o 50% mniejsze u
kobiet palących niż u niepalących co jest najprawdopodobniej związane z
zburzeniami hormonalnymi u tych kobiet. Również rzadziej występuą
gładkokomórkowe mięśniaki macicy i zatrucie ciążowe. We wrzodziejącym
zapaleniu jelita grubego palenie zmniejsza ryzyko zachorowania na tę chorobę
o połowę, a w chorobie Parkinsona redukuje umieralność o 20%.

Jacenty

3. Data: 2000-05-30 17:07:21

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <8gt7r7$ptb$1@aquarius.webcorp.com.pl>,
"Jacenty" <j...@r...pl> wrote:

> [...]
chorobę
> o połowę, a w chorobie Parkinsona redukuje umieralność o 20%.

I mase innych:
http://www.angelfire.com/nj/papierosy/tobaccobody.ht
ml

Odpowiedz na pytanie brzmi: nie. Sa male doraznie skutki
psychologiczne, jezeli ktos chce je zaliczyc medycznie na plus.
Od kiedy ambasador Nicote sprowadzil do Hiszpanii nasiona (1580)
dokonano multum badan, i niestety wszystkie sa negatywne jezeli chodzi o
zdrowie. Badania pozytywne okazaly sie byc oplacane przez producentow,
jak Philip Morris.

Miro

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

4. Data: 2000-05-31 05:38:08

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziubdzius napisał(a) w wiadomości: <8h0sfq$hrp$1@nnrp1.deja.com>...

>dokonano multum badan, i niestety wszystkie sa negatywne jezeli chodzi o
>zdrowie. Badania pozytywne okazaly sie byc oplacane przez producentow,
>jak Philip Morris.

Ja nie palę i nie miałem zamiaru nikogo pocieszać, że nie zawsze papierosek
szkodzi. Wiecej przynosi szkód niż pożytku, to dla mnie oczywiste. Ale fakt
jest faktem, że w niektórych przypadkach pomaga. Nikotyna działa bowiem na
układy sympatyczny i pareasympatyczny. W zależności od ilości wchłanianej
nikotyny, albo na jeden, albo na drugi. I w ten sposób może pewne sprawy w
organizmie regulować. Jednak takie działanie wykazują również różne
lekarstwa, bez np. kancerogennych, skutków ubocznych.
Jacenty

5. Data: 2000-06-30 13:40:16

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <8h28nl$1p4$1@aquarius.webcorp.com.pl>,
"Jacenty" <j...@r...pl> wrote:

> [...]
> organizmie regulować. Jednak takie działanie wykazują również różne
> lekarstwa, bez np. kancerogennych, skutków ubocznych.

To nie sa kancerogene skutki uboczne. To sa pierwszorzedowe efekty
dzialania dymu tytoniowego. Jezeli jakis z jego skaldnikow jest korzystny
to dla palacza nie ma i tak znaczenia. Skutki pierwszorzedowe jak chorby
ukladu oddechowego, ukladu krazenia i przede wszystkim nowotwory
eliminuja tyton calkowice jako srodek paramedyczny. Statystyczna
zachrowalnosc na raka pluc zwiazanego z paleniem tytoniu kilkasetkrotnie
przekracza statystyczne efekty pozytywne. To tak jabyc mowil o
uratowanych z katastrofy samolotowej: mieli niesamowita przygode, ale ilu
ja przezylo?
Cien

6. Data: 2000-06-30 22:58:35

Od: M...@P...com.pl (Marek Li) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2000-06-30 23:23:21

Temat: Re: Re: Czy są jakies plusy palenia papierosow ??
Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <018d01bfe2e4$df70dd80$d73fa0d4@default>,
M...@P...com.pl (Marek Li) wrote:

> [...]
Jak najbardziej. Palacze dwukrotnie rzadziej choruja na nowotwory jelita
grubego niz niepalacy, ale ponad dwudziestokrotnie czesciej na raka pluc
:). Pytanie tylko, czy dlatego, ze papierosy chronia ich bebechy, czy tez
dlatego, ze statystycznie umieraja wczesniej niz statystyczny chory na
raka jelita grubego.

Cien

8. Data: 2000-07-01 19:21:51

Od: M...@P...com.pl (Marek Li) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tez
> dlatego, ze statystycznie umieraja wczesniej niz statystyczny chory na

Papierosy chronią ich bebechy:-) Czynią to poprzez przyspieszenie pasażu
przez jelita, czym skracają czas kontaktu z karcynogenami:-)
ML

9. Data: 2000-07-02 18:20:36

Temat: Re: Re: Re: Czy są jakies plusy palenia papierosow ??
Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <010a01bfe389$baad2f80$a03fa0d4@default>,
M...@P...com.pl (Marek Li) wrote:

> [...]
Najprostszym sposobem i znacznie bezpieczniejszym, przyspieszenia pasazu
przez jelita jest LEWATYWA :).
A tak na powaznie wiecej blonnika w diecie.
Pytanie brzmialo czy, sa plusy palenia papierosow. A Ty niestety
zastanawiasz sie czy lepsza sraczka czy rzyganie.
Cien

10. Data: 2000-07-02 19:00:21

Od: M...@P...com.pl (Marek Li) szukaj wiadomości tego autora

> Najprostszym sposobem i znacznie bezpieczniejszym, przyspieszenia
pasazu
> przez jelita jest LEWATYWA :).

OT:-<

> A tak na powaznie wiecej blonnika w diecie.
> Pytanie brzmialo czy, sa plusy palenia papierosow. A Ty niestety
> zastanawiasz sie czy lepsza sraczka czy rzyganie.

Nie. Ja się nie zastanawiam. Ja to wiem:-<<< Gdybyś zadał sobie trud
przeczytania np "Podstaw patomorfologii" pod redakcją dwu wybitnych
polskich anatomopatologów: prof. dr hab. med. Janusza Groniowskiego i
prof. dr hab. med. Stefana Krusia, to wiedziałbyś o tej ujemnej
korelacji palenie a nowotwory jelita grubego:-<<<

ML

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

POMOCY!!!!
Praca w Małopolsce od zaraz
Praca w Małopolsce od zaraz