Czy są jakies plusy palenia papierosow ??

11. Data: 2000-07-02 19:38:37

Temat: Re: Re: Re: Re: Czy są jakies plusy palenia papierosow ??
Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <005a01bfe457$482c1740$d13fa0d4@default>,
M...@P...com.pl (Marek Li) wrote:

> [...]
Alez ja nie zaprzeczam tej ujemnej korelacji i faktycznemu zmniejszeniu
zachorowalnosci na nowotwory jelita grubego wsrod palaczy. Nie
zaprzeczam, bo nie mam danych. Wiem natomiast, ze szkodliwy wplyw palenia
papierosow na calosc organizmu czlowieka eliminuje wszelkie lokalne
efekty dodatnie, jakiekolwiek by one nie byly.
Nie, nie zadam sobie trudu przeczytania tej pracy, chociazby z tego
powodu, ze nie mam do niej dostepu.

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.