Re: Re: Spojrzenie biologa na żywienie optymalne -3

From: c...@p...wp.pl
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Re: Spojrzenie biologa na żywienie optymalne -3
Date: Wed, 30 Aug 2000 22:50:57 GMT

In article <3...@n...vogel.pl>,
"MORGANO" <m...@p...onet.pl> wrote:

> Użytkownik MORGANO <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@n...vogel.pl...

> Breitenbach,

> Dziś ostani odcinek. Wszystko co dobre też musi się kiedyś skończyć. Morgano
>
> DZIENNIK ZACHODNI Nr 280, 1 grudnia 1999-12-01
> PRAWDA O ŻYWIENIU OPTYMALNYM -
> SPOJRZENIE BIOLOGA ( 3 )

Bardzo, bardzo mi sie podobalo jak specjalista od grzybow i zieleniny pisze
pisze o fizjologii czlowieka w tak poczytnym czasopismie naukowym jak
Dziennik Zachodni. Najbardziej mi sie spodobal ten kawalek o niedziwedziach.
Musze zglosic wniosek o wpisanie Dziennika Zachodniego na liste Medline,
wtedy wiecej ludzi mogloby sie zapoznac z naukowymi opracowaniami najwyzszych
lotow. Nature sie to chowa panie i panowie.

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.