bundz

1. Data: 2000-07-29 06:57:21

Temat: bundz
Od: Gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos cos wie na temat tego serka? Ponoc jest z mleka owczego, zatem
jak przedstawiaja sie jego wartosci odzywcze? Jaka jest technologia
produkcji? Jak serwowac?

Gosia

1. Data: 2000-07-29 07:48:17

Temat: Re: bundz
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Gosia <g...@p...fm> wrote:

> Czy ktos cos wie na temat tego serka? Ponoc jest z mleka owczego, zatem
> jak przedstawiaja sie jego wartosci odzywcze? Jaka jest technologia
> produkcji? Jak serwowac?
>
> Gosia

Bundz to ser powstajacy w pierwszej fazie wyrobu bryndzy owczej - po
zaprawieniu mleka podpuszczka i podgrzaniu. Bundz dojrzaly przez 2 - 3
tygodnie jest mielony, solony, a nastepnie dalej dojrzewa, az powstanie
bryndza.

Wladyslaw

1. Data: 2000-07-31 07:57:34

Temat: Odp: bundz
Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1eeiyly.1aqji70n6jthcN%w...@t...com.pl...

> [...]
> zaprawieniu mleka podpuszczka i podgrzaniu. Bundz dojrzaly przez 2 - 3
> tygodnie jest mielony, solony, a nastepnie dalej dojrzewa, az powstanie

Moge jeszcze dodac do powyzszej wypowiedzi, ze bundz jest kompletnie wyprany
z jakiegokolwiek smaku i przez to calkowicie niejadalny (przynajmniej dla
mnie).
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2000-07-31 11:39:23

Od: Szymon 'Zbooy' Madej <y...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 31 Jul 2000 07:57:34 GMT, "Agnieszka"
<A...@p...pl> wrote:

>bundz jest kompletnie wyprany
>z jakiegokolwiek smaku i przez to calkowicie niejadalny (przynajmniej dla
>mnie).

A ja tam lubię bundz :-)) Choć fakt, że smak ma raczej delikatny...

zbooy

--
Szymon 'Zbooy' Madej
y...@c...edu.pl

1. Data: 2000-08-01 07:30:37

Od: "Telesfor" <axe@anty_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <A...@p...pl> napisał(a) w artykule
<Ojah5.66356$pD2.1400967@news.tpnet.pl>...
> Moge jeszcze dodac do powyzszej wypowiedzi, ze bundz jest kompletnie
wyprany
> z jakiegokolwiek smaku i przez to calkowicie niejadalny (przynajmniej dla
> mnie).

A mnie tam bundz smakuje... I musze dodac ze gorale robia tez bundz krowi i
mieszany. Ale ja nie odrozniam.
--
Pozdrowienia
Telesfor

1. Data: 2000-08-03 05:51:03

Temat: Re: Re: bundz
Od: Gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szymon 'Zbooy' Madej <y...@c...edu.pl> napisał(a):

>A ja tam lubię bundz :-)) Choć fakt, że smak ma raczej delikatny...
>
>zbooy

Mnie tez b. smakuje

Gosia

PIPKI !!!!