Re: Re:canelloni (P)

1. Data: 2003-02-06 15:57:11

Temat: Re: Re:canelloni (P)
Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: Elżbieta <w...@b...pl>

>a gdybym chciała wstawić do kuchenki mikrofalowej to na
> ile czasu??

Canelloni tak nam zasmakowało, że mąż wczoraj kupił specjalnie makaron
rurki. No i wzięłam się dziś do pracy. Niestety złośliwość rzeczy martwych-
szlag trafił nasz piec. Co go włączyliśmy to od razu wywalało bezpieczniki w
całym mieszkaniu.Stanęliśmy przed wizją głodu, albo gorących kubków, bo co
innego zrobić mając tylko sprawny czajnik z wodą.
Musiałam więc zaryzykować i zrobić wszystko w mikroweli. Ufffff, udało się,
choć wyszło bardziej miękkie niż to z piekarnika- rurki się rozwalały. Na
szczęście w smaku było bardzo dobre.

1. Data: 2003-02-07 12:08:46

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@b...pl> napisał w wiadomości

> Canelloni tak nam zasmakowało, że mąż wczoraj kupił specjalnie makaron
> rurki.

widzisz, Elu, jak latwo trafic facetowi przez zoladek do serca? ;-)))
mezczyzni, to takie nieskomplikowane ..czlowieki ;-P
(nie bic!!!)

Jola L-L

1. Data: 2003-02-08 00:25:40

Od: "Betty" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Również zrobiłam canelloni po raz pierwszy wg przepisu Joli L-L (zachęcona
tyloma pozytywnymi opiniami). Były przepyszne i zniknęły migiem. Na pewno
wejdą na stałe do naszego jadłospisu. Jolu - jesteś wielka!
Pozdrowienia
Betty

1. Data: 2003-02-08 14:17:14

Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L <j...@i...pl> wrote:

> widzisz, Elu, jak latwo trafic facetowi przez zoladek do serca? ;-)))

Eeeeee, gdyby przyniósł kwiaty to by było "przez żołądek....", a zakupy
to on zawsze robi. Smakowało to chciał jeszcze.
Małemu też smakowało i jak na razie uczulenie na ser nie wylazło.
Ostatnio jadł żółty ser pół roku temu i już na drugi dzień wylazło, może
mu przeszło (rozmarzyłam się), ale ten wątek nie na tę grupę.

Elżbieta

1. Data: 2003-02-08 14:50:49

Temat: Re: canelloni (P)
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> Eeeeee, gdyby przyniósł kwiaty to by było "przez żołądek....", a zakupy
> to on zawsze robi. Smakowało to chciał jeszcze.

:-)))) Mój facet też to uwielbia :-). Ale u nas zwyciężyła wersja z
pieczarkami.

> Małemu też smakowało i jak na razie uczulenie na ser nie wylazło.

Fajnie :-). Cieszę się bardzo, że Kacperek może już jeść ser :-). BTW
Kubusiowi też te rurki bardzo smakują ;-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2003-02-08 22:40:14

Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

zGosiula <z...@p...onet.pl> wrote:
> Elżbieta wrote:
> :-)))) Mój facet też to uwielbia :-). Ale u nas zwyciężyła wersja z
> pieczarkami.

Ja nie lubię pieczarek.

> Fajnie :-). Cieszę się bardzo, że Kacperek może już jeść ser :-). BTW
> Kubusiowi też te rurki bardzo smakują ;-).

To się dopiero okaże, bo moze go jeszcze wysypać, ale mam nadzieję, że
nie.
Elżbieta

1. Data: 2003-02-11 15:09:30

Od: "Bogna" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@b...pl (=?ISO-8859-1?B?RWy/YmlldGE=?=) napisał(a):

> Canelloni tak nam zasmakowało,(...)

Witam,
czy ktoś byłby łaskaw podrzucić link do przepisu na owe canelloni, o których
czytam już nie tylko na tej grupie, a receptury nie mogę nigdzie znaleźć?
Z góry dziekuję
Bogna

1. Data: 2003-02-11 16:33:50

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogna" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
których
> czytam już nie tylko na tej grupie, a receptury nie mogę nigdzie znaleźć?

masz tu sznurek:
http://minilien.com/?VPouRv3Z2g

Jola L-L

1. Data: 2003-02-11 18:40:51

Od: "Bogna" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L <j...@i...pl> napisał(a):

> masz tu sznurek:
> http://minilien.com/?VPouRv3Z2g

Bardzo dziękuję i pozdrawiam
Bogna

ciasteczka z czekolady i płatków owsianych i innych pysznoasci
w nawiązaniu do kremu do babeczek
jak zasolic slonine
pizza
zupa czosnkowa