Re:odleżyny

1. Data: 2001-06-26 21:04:12

Temat: Re:odleżyny
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: Bogdan Pawinski
To: JC
Sent: Tuesday, June 26, 2001 6:59 PM

Witaj!
Chcialbym od siebie na pl.soc.inwalidzi dopisac Odp: odleżyny .
Niestety server nie przyjmuje, jestem zablokowany lub nie wiem jak to
zrobic. Bardzo prosze w moim imieniu zamiescic ponizszy tekst.
Dziekuje serdecznie :

> Ja bym proponowal materac firmy ROHO, jest dosc drogi, ale najleprzy i
> najskuteczniejszy na rynku. Jak twierdzi producent to nie tylko
> profilaktyka, lecz rowniez wspomaga leczenie i gojenie (specjalny
material).

Witam wszystkich!
Jestem para... ktory od jakiegos czasu odwiedza Wasza grupe.
Pragne podzielic sie swoimi doswiadczeniami. Potwierdzam jakosc ROHO, jednak
jest juz produkowana niemal identyczna polska kopia, tyle, ze 3 razy tansza.
Kupilem i jestem bardzo zadowolony.

dystrybutor: Pnemat - poduszki Przeciwodlezynowe, tel.fax (052) 3426070

bogdan

2. Data: 2001-06-27 20:48:39

Temat: Re: Re:odleżyny
Od: "tetros" <b...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JC" <J...@t...de> wrote in message
> [...]

masz racje jest i firma Pneumat (zupelnie zapomnialem), tylko ze jak
wspomnialem wczesniej material z jakiego zrobione jest ROHO ma specjalne
wlasciwosci (jak twierdzi producent), dlatego jest opatentowany.

pozdro
tetros

3. Data: 2001-06-28 08:35:53

Od: "Prometeusz" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> masz racje jest i firma Pneumat (zupelnie zapomnialem), tylko ze jak
> wspomnialem wczesniej material z jakiego zrobione jest ROHO ma specjalne
> wlasciwosci (jak twierdzi producent), dlatego jest opatentowany.

a zeby nie bylo tak rozowo:
tez uzywam poduszek firmy ROHO
uwazam je za najlepsze dostepne na rynku
niemniej jednak musze stwierdzic, iz sa one dosc awaryjne
w przeciagu 7 lat mam juz trzecia poduszke i b czesto musze je kleic
itd.....

4. Data: 2001-06-28 14:32:59

Temat: odleżyny"3gr" w sprawie ROHO
Od: p...@b...gnet.pl (Pawel Karmanski) szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem co jest opatentowane (ksztalt?) bo material jest "ogolnodostepny"
Z tego tworzywa klei sie "suche" kombinezony dla pletwonurkow.
"Specjalne wlasciwosci" polegaja na tym ze tworzywo to na powierzchni
ma b.malo mikroporow w porownaniu np z guma.
Latwo utrzymac czystosc bo bakterie nie maja sie gdzie zagniezdzic i nie
trzeba stosowac silnych zracych (niszczacych material) srodkow.
(Tu wystarczy woda z mydlem)
Pozwala to niby na nie stosowanie opatrunkow i siadanie gola d...
(oczywiscie bez pokrowca na poduszce.;)

> [...]
> niemniej jednak musze stwierdzic, iz sa one dosc awaryjne
> w przeciagu 7 lat mam juz trzecia poduszke i b czesto musze je kleic

O rany...nie kracz.:(((
Mam ta dobroc jeszcze z dobrych czasow gdy byla darmo (ze trzy lata)
i odpukac jeszcze jej nawet nie dopompowywalem a jestem dosc ruchliwy
i waze 75kg (nawet czort wi gdzie mam pompke)
Wiem jednak ze roznie bywa...a bywalo ze dystrybutor wymienial poduszki
"bez slowa" bo byly z wadliwego materialu.

Polskich roho nie znam ale szeptana propaganda szepcze ze najlepsze nie sa

Pawel

PS No i jest temat dotyczacy wielu "kulawcow".
Czego uzywacie pod d...i jak to sie spisuje....

Moze by tak zrobic ranking firm i oglosic w internecie.???

....albo na fali wyborow powalczyc z VATem (22%) ktore ponoc
wchodzi w nasza cene prawdziwego ROHO

--
Chcialbys zarobic lub "dorobic" naprawde dobre pieniadze?
Otrzymasz do 300zl za kazda firme ktora wprowadzisz do Centrum e-biznesu

5. Data: 2001-06-28 14:33:18

Temat: Mam prosbe
Od: p...@b...gnet.pl (Pawel Karmanski) szukaj wiadomości tego autora

Na serwerze IDN www.idn.org.pl jak grzyby po deszczu powstaja
wirtualne serwery idn redagowane przez srodowiska lokalne niepelnosprawnych
z terenu calego kraju. Sa wlasciwie samorzadne i niezalezne a strony robia
i "wieszaja" ich administratorzy.
M.in celem tej inicjatywy jest mozliwosc nieodplatnego zaistnienia w sieci
lokalnych grup stowarzyszen i organizacji dzialajacych na rzecz ludzi
niepelnosprawnych a takze umieszczenia na stronach przydatnych
informacji lokalnych (Co gdzie kiedy tel faxy itp)

Nie ukrywam ze w jakims sensie odciazy nas to od odpowiadania
na dziesiatki pytan (e-mail) dotyczacych spraw czesto czysto lokalnych.
(Np -Gdzie jest PCPR w "Pikutkowie" prosze o adres i telefon.)
...a nasz brak (bywa) odpowiedzi moze byc uznany za "arogancje" ;((

A wiec do rzeczy...Zalezy nam na ocenie tych "serwerow" i ich serwisow
informacyjnych pod katem przydatnosci (i aktualnosci) dla potrzeb ludzi
niepelnosprawnych a moze i "szaty graficznej"....

Mnie osobiscie "gniewaja" np proby wkradania sie komercji na te strony
i to bardzo bardzo luzno zwiazanej z potrzebami ON

A wiec do pior...tfu klawiatur i napiszcie co sadzicie o wybranych
"serwerach"
(z prawej strony glownej idn wykaz miejscowosci)

Pawel
...a pisac mozna na l...@i...org.pl
lub do mnie k...@i...org.pl
(sz)czekam

6. Data: 2001-06-28 16:32:54

Temat: Re: odleżyny"3gr" w sprawie ROHO
Od: "tetros" <b...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (Tu wystarczy woda z mydlem)
> Pozwala to niby na nie stosowanie opatrunkow i siadanie gola d...

nio to mala rozbierznosc informacji :), ale do detgo przeciez ta grupa..
Mozliwe ze ten patent na ksztalt, bo przeciez musial byc jakis powod sprawy
miedzy Pneumatem a ROHO...

> [...]
> Wiem jednak ze roznie bywa...a bywalo ze dystrybutor wymienial poduszki
> "bez slowa" bo byly z wadliwego materialu.

to gratuluje egzemplaza, ja swoja tez mam ok 3 lat. Dzior nie mialem, jednak
pompowac bylo trzeba

pozdro
tetros

RENTA SOCJALNA cd....
Dofinansowanie rehabilitacji i wypoczynku przez starostwo powiatowe?!?
ZUS ma czas na wypłatę renty?
programy na SamiSobie
padaczka