paulownia puszysta

11. Data: 2006-08-08 10:48:11

Temat: OT: Re: paulownia puszysta
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
news:eb7dv3$69r$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Pozdrawiam
> Kaśka
> http://kasia1433.googlepages.com/home

Nowa strona :o
:)

Pozdrawiam,
Bpjea

12. Data: 2006-08-08 15:29:22

Temat: Re: Re: paulownia puszysta
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości
news:eb9q64$sl$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> news:eb7dv3$69r$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
>> Pozdrawiam
>> Kaśka
>> http://kasia1433.googlepages.com/home
>
> Nowa strona :o
> :)

Bawię się powolutku :)
Same fotki tylko, ale mam zamiar powiesić ich dużo :))

Pozdrawiam
Kaśka

--
http://kasia1433.googlepages.com/home

13. Data: 2006-08-08 18:04:42

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bawię się powolutku :)
> Same fotki tylko, ale mam zamiar powiesić ich dużo :))

Śliczności.
Powinnam się już przyzwyczaić do tych pięknych zdjęć z Twojego ogrodu,
ale zawsze od nowa mam szczękę opadniętą,jak coś nowego powiesisz.
Ciekawa jestem,czy posłonki kupiłaś w różnych kolorach (nasiona lub roslinki)
czy też była to żmudna selekcja z mieszanki kolorów.
Wysiałam kilka paczek z różnych firm-zakwitły w tym roku w jednym kolorze :)

Pozdrawiam, Lilka

14. Data: 2006-08-08 18:39:57

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czy też była to żmudna selekcja z mieszanki kolorów.
> Wysiałam kilka paczek z różnych firm-zakwitły w tym roku w jednym kolorze

Kupowałam kiedyś posłonki, wyrosły same różowe, jedne trochę jaśniejsze
drugie trochę ciemniejsze, ale generalnie byl to taki średni róż. Te
pozostałe, białe, żółte, kremowe, czerwone i pełne są albo kupione albo
dostane :)
W tym roku zakwitła mi siewka takiego soczystowiśniowego posłonka z białymi
smużkami na płatkach, przegapiłam, nie sfotografowałam, mam nadzieję, że mi
przeżyje i może uda się uzyskac z tego odmianę w stylu 'raspberry ripple' :

Podrawiam
Kaśka

--
http://kasia1433.googlepages.com/home

podziekowania :)))))
jeszcze raz strelcja (musze sie pochwalic :))
STIHL a KAWASAKI
zaległe - maj i czerwiec
Oryginalne hinduskie posągi na sprzedaż