Reacutan-------pytanie ;O)

1. Data: 2003-03-20 18:44:38

Temat: Reacutan-------pytanie ;O)
Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam 26 lat i problemy z cerą, biorę teraz Diane 35 i jest dużo lepiej,
jednak mam propozycję kuracji Reacutanem.
Mam pytanie, czy lek ten powoduje wyleczenie, czy tylko zaleczenie?Czy
będzie tak jak z zntybiotykami, że po ich odstawieniu problemy wrócą. Pytam,
bo lek jest drogi i nie chcę się niepotrzebnie faszerować.
I jeszcze jedno jak długo trzeba zażywać lek, by były piersze efekty i ile
trwa cała kuracja.
Dziękuję serdecznie za odpowiedzi. Pozdrawiam, J.

2. Data: 2003-03-20 23:06:15

Temat: Re: Reacutan-------pytanie ;O)
Od: "Mac" <m...@n...bipnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> jednak mam propozycję kuracji Reacutanem.
> Mam pytanie, czy lek ten powoduje wyleczenie, czy tylko zaleczenie?

U mnie spowodował wyleczenie

> I jeszcze jedno jak długo trzeba zażywać lek, by były piersze efekty i ile
> trwa cała kuracja.

Pierwszym efektem (w ciagu pierwszych 4-5 tygodni leczenia jest ...
pogorszenie stanu), pozniej stopniowo wystepuje wysuszanie i widac poprawe.
W moim przypadku po ok. 7-8 miesiacach odstawilem lek - skóra już była bez
porównania ladniejsza, a po roku od rozpoczęcia pozostaly juz praktycznie
tylko blizny). Leczenie zakończyłem 1,5 roku temu i problemy zniknęły,
pozostały tylko złe wspomnienia.

pozdr.
Maciek

3. Data: 2003-03-20 23:23:28

Od: "loli_pop" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joasia" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
> trwa cała kuracja.
> Dziękuję serdecznie za odpowiedzi. Pozdrawiam, J.

Nalezy uwazac rowniez na slonce i uwaznie przeczytac efekty uboczne
bo lista jest bardzo dluga, a lek skuteczny i mocny (z wlasnego
doswiadczenia)

4. Data: 2003-03-24 09:39:57

Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trwa cała kuracja.
> Dziękuję serdecznie za odpowiedzi. Pozdrawiam, J.
ja ten preparat stosowalam 6 mies i potem na blizny kwasy u dermatologa, a
teraz no oczywiscie jak sie zdenerwuje albo w zwiazku z cyklem ze dwa razy w
mies cos sie pokaze, ale sa to malenstwa, które nawet najczesciej nie nabywaja
tresci ropnej i znikaja tak samo szybko jak sie pojawily. u mnie byly
wyprobowywne leczenia wszystkimi mozliwymi kuracjami, ale nic nie skutkowalo.
powiem ci tak: mialam skore przez wiele lat w takim stanie ze ludzie z
orzydzeniem odwracali glowy na moj widok, a co sie z tym wiaze wiele
kompleksow i problemow, a teraz jestem "laska" :-)

wiązadło krzyżowe przednie - naderwanie
Zazywanie witamin?
Skandal!!
Prosba o informacje - interakcje w sklerodermi
choroby-zakwaszenie org.