Recepta (problem z rozszyfrowaniem)

11. Data: 2006-03-23 18:07:11

Temat: Re: Recepta (problem z rozszyfrowaniem)
Od: "gburek" <domik@epf_Bez_spamu_.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisac slownie to w sumie nie problem a apteki zachowuja sie diwacznie
wole napisac cos slownie i nie narazac 80-o letniego dziadka czy babci na
przebiezke do apteki i z powrotem do mnie bo leku nie dostal
wiele razy pacjenci wracali bo farmaceuci nie mogli sie biedaki doliczyc zer
przy digoksynie (wypisywalem recepty zgodnie z zasadami czy w gramach) i
pacjencie takze biegali
smutne lecz prawdziwe

a ja sam jako lekarz wole poczytac cos co pozwoli mi lepiej poznac
interesujace mnei zagadnienia medycyny niz szperac po papierach i klocic sie
z aptekami czy mam cos napisac slownie czy nie

powidz mi co to za satysfkacja jesli napisze farmaceucie ktore zero na
recepcie jaka czesc grama oznacza skoro dziadek potrzebujacy leku bedzie
musial biegac kilka razy ?
po co to ?
szkoda mojego czasu a zdrowia i czasu pacjentow

--
Dominik

12. Data: 2006-03-23 18:46:29

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no, bez przesady. w googlach. i na www.sejm.gov.pl

13. Data: 2006-03-23 19:41:26

Od: "gburek" <domik@epf_Bez_spamu_.pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazlem, poczytalem i w sumie nic nowego sie nie dowiedzialem
to co na studiach to i obecnie
zadania aptek odnosnie ilosci lekow wypisanych slownie sa bezzasadne ale
jednak sa i jakos nie mam ochoty z aptekami walczyc i uswiadamiac im co mam
pisac slownie a co nie
tak jak pisalem wczesniej - lepiej napisac slownie i miec to z glowy

--
Dominik

czy ktoś z Was
Skad się bierze gorączka