Refluks Żołądka

1. Data: 2003-12-12 08:58:16

Temat: Refluks Żołądka
Od: Marcin Jakubowski <u...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam problem z żołądkiem. Zdiagnozowano refluks żołądka i przewlekłe zapalenie
przełyku. Podano leki:

Venter
Coordinax
Losec/Bioprazol

i niestety w zasadzie od 2.5 miesiąca nie ma poprawy. Non stop występują
nudności nie zależnie od posiłku kończy sie to jedną kanapką na śniadanie
i podźiubaniem duszonych/gotowanych warzyw na obiad.

Jak wyglądają inne przypadki, moze leczenie jest nieodpowiednie, lub nie
jest to to co zdiagnozowano, czy istnieją inne leki na tą dolegliwość.
Szukam czegokolwiek, najlepiej osoby która z tego wyszła i powie mi jak.

Acha pacjent lat 25.

Pozdrawiam
user

2. Data: 2003-12-12 11:47:09

Temat: Re: Refluks Żołądka
Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leczenie jest odpowiednie, tzn. leki sa odpowiednie, nie wiem jak dawki i
jak z regularnością przyjmowania leków.Czasem na wyniki terapii trzeba
czekać długo 3-6 miesięcy.Podobno aż 50% procent populacji ma niewielki
refluks żołądkowo-pzrełykowy, jednakże nie dajacy objawow.W Twoim pzrypadku
oprócz objawów są już zmiany patologiczne-przewlekłe zapalenie
przełyku(śluzówka przełyku jest narażona na kwaśną treść żołądkową.).
Izabela

3. Data: 2003-12-12 12:02:31

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje siemie lnu przed posilkiem.
Ewentualnie manti forte.
Oczywiscie reflux jest oznaka nerwowosci.
Lepiej niech ta osoba zjada posilki.

Pzdr.

4. Data: 2003-12-12 14:20:12

Od: "eDwin" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak szybko jesz posiłek? Mnie pomogło wydłużenie czasu spozywania
posillku... Pojawia sie czasem ale w porownaniu z tym co bylo...

Pozdr
eDwin

5. Data: 2003-12-12 19:23:30

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
>
> Mam problem z żołądkiem. Zdiagnozowano refluks żołądka i przewlekłe

To jest typowe leczenie refluxu.
Oprocz tego warto zmodyfikowac troche styl zycia - lezec na wyzszej
poduszce, ostatni posilek jesc 3 godziny przed snem i nie klasc sie po
posilku w ciagu dnia, nie uzywac np miety, wzdymajacych, ostrych potraw,
unikac zaparc. Takze niektore leki stosowane w innych chorobach (np astmie)
moga nasilac refluks. No a jesli leczenie zachowawcze nie pomaga to trzeba
rozwazyc operacje.
pozdrawiam
Myszka

6. Data: 2003-12-12 19:56:39

Od: Marcin Jakubowski <u...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Dec 2003 12:47:09 +0100, Izabela <i...@i...pl> wrote:
> [...]
> oprócz objawów są już zmiany patologiczne-przewlekłe zapalenie
> przełyku(śluzówka przełyku jest narażona na kwaśną treść żołądkową.).

Losec 4 tygodnie 2 kapsułki 2 razy dzienie
Coordinax 2 razy po 1 tabletce
Sucralforte w tabletkach, nie dostałem w zawiesinie moje
dolegliwości trwają już 2 miesiące i jestem zmęczony tą chorobą.
dlatego zastanawiam się czy to napewno dobra diagnoza mojej choroby,
może należy skonsultować to z innymi lekarzami. Czytałem o możliwości
wykonania zabiegu operacyjnego,ale to ostatecznoś
tak naprawdę to leczę się 5 tydzień , bo wcześniejsze leczenie
było nieregularne (małe dawki leków,wciąż zmieniane),nie mam
nadrzerek i owrzodzeń,czy samo przekrwienie śluzówki może
wywołać takie dolegliwośći)

Pozdrawiam
User

7. Data: 2003-12-12 20:06:19

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Dec 2003, Marcin Jakubowski wrote:

> Jak wyglądają inne przypadki, moze leczenie jest nieodpowiednie, lub nie
> jest to to co zdiagnozowano, czy istnieją inne leki na tą dolegliwość.
> Szukam czegokolwiek, najlepiej osoby która z tego wyszła i powie mi jak.

leczenie jest prawidlowe. W zasadzie wielu innych mozliwosci leczenia
farmakologicznego nie ma. Rozwaza sie niekiedy takze leczenie operacyjne

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

8. Data: 2003-12-14 16:46:28

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Mozesz opisac jak wyglada twoj dzien ?
> [...]
> jest to to co zdiagnozowano, czy istnieją inne leki na tą dolegliwość.
> Szukam czegokolwiek, najlepiej osoby która z tego wyszła i powie mi jak.

Migdałki
Wazopresyna - co to jest. Proszę o pomoc
pekniete kregi millera - prosze o opinie
Oczyszczanie wątroby.
obrzek miejscowy po zastrzyku p-tezcowym