Refundacja zabiegu

1. Data: 2004-01-04 19:12:58

Temat: Refundacja zabiegu
Od: "Marek Lesiak" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Byc moze takie pytanie bylo na grupie ale jakos nie moglem nigdzie znalezc
odpowiedzi.
Otoz...
Mam wade wzroku (-4,5 - jedno i drugie oko). Chcialbym przejsc operacje
laserowej
korekcji wady wzroku lecz niestety jest to dla mnie zbyt kosztowny zabieg.
Ostatnio na forum pewnej gazety czytalem post czytelniczki, ktora dostala
zwrot pieniedzy od - jeszcze - kasy chorych.

Chcialem sie dowiedziec gdzie mozna sprawdzic czy mi rowniez przysluguje
taki zabieg
i ew. gdzie to mozna zalatwic.

Dodam ze zabieg taki chcialbym przejsc w prywatnej klinice (nie wiem czy
panstwowe
wogole cos takiego oferuja)

Z gory wielkie dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam
Marek Lesiak

2. Data: 2004-01-04 21:17:41

Temat: Re: Refundacja zabiegu
Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bt9ong$9qp$...@a...news.tpi.pl,
Marek Lesiak m...@g...pl:

> zabieg. Ostatnio na forum pewnej gazety czytalem post czytelniczki,
> ktora dostala zwrot pieniedzy od - jeszcze - kasy chorych.

Tak, bylo to mozliwe dla niektorych kas chorych w niektorych okresach. Tylko
ze potem KCh nie oddala klinice (przynajmniej jednej - wiem z pierwszej
reki) tych pieniedzy za zabiegi ...

> Chcialem sie dowiedziec gdzie mozna sprawdzic czy mi rowniez
> przysluguje taki zabieg
> i ew. gdzie to mozna zalatwic.

Juz nigdzie. Nie mozna.

> Dodam ze zabieg taki chcialbym przejsc w prywatnej klinice (nie wiem
> czy panstwowe
> wogole cos takiego oferuja)

Tak, w Katowicach, i tam jest najtaniej, ale straszne kolejki i mlyn.

--
Robert

taki problem
tabletki antykon.-coś nie tak