Reguly naboru do szkol srednich.

1. Data: 2003-10-22 15:21:02

Temat: Reguly naboru do szkol srednich.
Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Gdzie moge znalezc informacje odnosnie regul naboru do liceow w 2004? Do ilu
szkol bedzie mozna na raz zlozyc dokumenty itp?
Na p.s.e.szkola odpowiedziala mi glucha cisza :-/

No i jeszcze - kto decyduje o tym jak przebiega nabor w danym roku -
kuratorium, czy ministerstwo?

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Fear kills more people than death."

2. Data: 2003-10-22 18:33:41

Temat: Re: Reguly naboru do szkol srednich.
Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

http://www.menis.gov.pl ?

> No i jeszcze - kto decyduje o tym jak przebiega nabor w danym roku -
> kuratorium, czy ministerstwo?

Menis

--
RomanS
http://www.pse.of.pl - faq grupy pl.soc.edukacja

3. Data: 2003-10-23 20:09:20

Od: "taxi1" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Na p.s.e.szkola odpowiedziala mi glucha cisza :-/
>
> No i jeszcze - kto decyduje o tym jak przebiega nabor w danym roku -

Składa się kopie w trzech szkołach ponadgimnazjalnych. Oryginał dostarcza
się do tej, którą ostatecznie się wybiera. To decyzja MENiS. Koszmar.
Takie są zasady rekrutacji, które mają obowiązywać w całej Polsce.
Szczegóły rekrutacji ustala kuratorium.

To naprawdę będzie większy koszmar rekrutacyjny niż wszystkie dotąd razem
wzięte :(

4. Data: 2003-10-23 20:59:24

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szczegóły rekrutacji ustala kuratorium.
>
> To naprawdę będzie większy koszmar rekrutacyjny niż wszystkie dotąd razem

A czymś się to różni od zasad obowiązujących w roku bieżącym?

5. Data: 2003-10-24 13:19:54

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się do tej, którą ostatecznie się wybiera. To decyzja MENiS. Koszmar.
> Takie są zasady rekrutacji, które mają obowiązywać w całej Polsce.

Dziekuje, ta odpowiedz jest mi bardzo pomocna.

> To naprawdę będzie większy koszmar rekrutacyjny niż wszystkie dotąd razem
> wzięte :(

Mozesz wyjasnic czemu? Tylko 3 podania, conajwyzej przez pare dni beda
wieksze kolejki i tyle?

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Fear kills more people than death."

Czy ktoś Wie?? Pomocy
ryzyko działalności bankowej
dlaczego
IKNT Internetowa Księgarnia Naukowo-Techniczna
staż podczas studiow- pedagogika?!?!