Rekrutacja na AM

1. Data: 2002-07-05 20:49:24

Temat: Rekrutacja na AM
Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam wszystkich , którzy dostali się na AM.

Chciałbym także nieco pocieszyć tych, którym niestety się nie udało.

P.S. Jakie u Was były progi

--
Z rekrutacyjnymi pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pl

2. Data: 2002-07-06 08:12:14

Temat: Re: Rekrutacja na AM
Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

U nas w Lublinie gbylo 3,5 na miejsce ale wynikow to chyba jeszcze nie
ma...?
Pozdrawiam KAsia

3. Data: 2002-07-06 08:21:05

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje!
cieszcie sie , najfajniejsze wakacje przed wami - 3 miesiace nie wyjete -
zadnych praktyk itepe, a jak traficie na II wydz w Warszawie to moze
jeszcze sie na ETOH zalapiecie? kto wie...
cieszcie sie , bo potem już nie bedzie tak wesolo , sądząc po tendencji
wzrostowej debilnych posunięc obecnych kacyków jeśli chodzi o opieke
zdrowotną w Polsce.
Tichy
i pamiętajcie jeszcze czas żeby zmienić studia na lepsze

4. Data: 2002-07-06 09:36:10

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.Tichy" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdrowotną w Polsce.
> Tichy
> i pamiętajcie jeszcze czas żeby zmienić studia na lepsze

a co ten ETOH?
skonczylem II WL i od jakiegos czasu tu ucze... i nie mam pojecia.. az wstyd
sie przyznac...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2002-07-06 12:21:36

Od: "Beata" <r...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> Pozdrawiam wszystkich , którzy dostali się na AM.

Cześć studencie!

Jeśli mogę, to chciałabym zapytać się:

1) czy zdawałeś na AM w W-wie?
2) od ilu punktów w tym roku przyjmowali?

Za odpowiedzi wielkie dzięki.
Pozdrowienia od koleżanki z 2 roku tych wspaniałych studiów

6. Data: 2002-07-06 12:42:28

Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wzrostowej debilnych posunięc obecnych kacyków jeśli > chodzi o opieke
> zdrowotną w Polsce.

Z tym nigdy nie bylo za dobrze, chociaz teraz jakby perspektywa poprawy
oddala sie....

> i pamiętajcie jeszcze czas żeby zmienić studia na lepsze

A dlaczego? Nie ma lepszych studiow. Tyle, ze 6 lat wyjetych z
zyciorysu.....
Poza tym medycyna ma dla mnie prawie same zalety,
m. in. to, ze jest to uniwersalna wiedza, zastosowalna i aktualna na calym
swiecie - trzeba tylko ten fakt wykorzystac
Tak wiec nie psuj ludziom humorow :-)
pzdr
Krzysztof

7. Data: 2002-07-06 12:51:24

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Gdańsku przyjmują od 71 (sam test)

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

8. Data: 2002-07-06 17:39:52

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
| a co ten ETOH?
| skonczylem II WL i od jakiegos czasu tu ucze... i nie mam pojecia.. az
wstyd
| sie przyznac...
Drogi doktorze:)
to takie szkolenie alnty uzalezenieniowe trwajace 3 dni przed poczatkiem
pierwszego roku, jest swietnie , ogolnie niezla impreza i popijawa, cos na
podobe internatu z gineksow:)))))
bylo 6 lat temu i z 8 lat temu ale nie wiem czy teraz jest
pozdrawiam
Tichy

wszywka esperalowa
Nerwica natręctw u młodzieży