Relacja między poziomem a nudą.

11. Data: 2011-08-11 07:31:20

Temat: Re: Relacja między poziomem a nudą.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:j1utj5$3j2$1@inews.gazeta.pl...

> Kredyty hipoteczne mają Ci, którzy pożyczali go po dwa złote z groszami. I
> mają nawet teraz lepiej niż złotówkobiorcy.

Nie badz smieszny.

> W poważnym kłopocie będą Ci, co teraz uciekli w "bezpieczną" walutę.

Ilu Twoim zdaniem takich glupcow jest, by kupowac na wysokim stanie?

12. Data: 2011-08-11 07:35:31

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Może przekręć jakieś słowo.. Powinien zaraz zjawić się tłum poprawiaczy, i
> poziom (w Twoich oczach) podskoczy..

Coś Ci powiem Jadrysiu,
jesteś zwykłym bucem.
A pokątne obrażanie całej grupy, przy jednoczesnym siedzeniu na niej
kołkiem, jest co najmniej niespójne..

I to właściwie tyle, MK

13. Data: 2011-08-11 07:36:42

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiem! :D
> Napiszę do Nowego Trena, że jest pisior.
> Chyba, że jest naprawdę, wtedy żadnej kontrowersji nie będzie... :(

Nie martw się, przyjdzie jesień i... deszcze (????) i znów będzie tu pełno.

MK

(gadulstwo rośnie wraz ze wzrostem względnej wilgotności, jak ogólnie
wiadomo)

14. Data: 2011-08-11 07:37:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2011-08-10 18:27, niebożę michał wylazło do ludzi i marudzi:
>
> Jest dobrze.
>
> Qra
> --
> na hamaczku z drineczkiem

Ja też chcę!!!
Nawet bez drineczka!

Vilar, utyrana tak, że aż sztywna.

15. Data: 2011-08-11 07:38:13

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> młodzieży. Wydawałoby się, że znak czasów, a z drugiej strony, równie
> młodzi ludzie skrzykują się do sprzątania pobojowiska, organizują
> obywatelskie patrole i tworzą oddziały samoobrony. Nikt się nad biednymi
> bandziorami nie lituje i nie wyraża słów "zrozumienia"
>
> A za chwilę mecz Polska-Gruzja i prawdopodobnie kolejny debiut Polaka li
> tylko "po korzeniach". Eugen Polański stał się nagle symbolem dyskusji
> czym jest narodowość i w sumie o co w niej chodzi. A w kolejce do polskiej
> kadry czekają jeszcze Damien Perquis i Manuel Arboleda (no ten to nawet

Eeee, i nic ciekawszego się nie zdarzyło?

MK :-))))

16. Data: 2011-08-11 07:39:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pełno.
>
> MK
>
> (gadulstwo rośnie wraz ze wzrostem względnej wilgotności, jak ogólnie

Ale w zimie jest ona bardzo niska (ta wilgotnosc, wzgledna).

17. Data: 2011-08-11 07:41:51

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Ale w zimie jest ona bardzo niska (ta wilgotnosc, wzgledna).

Ale w zimie mamy do czynienia z pamięcią wody :-PP

MK

Aż się prosiło, c 'nie?
Ixi wiecznie żywa!

18. Data: 2011-08-11 08:26:22

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> pełno.
>
> MK
>
> (gadulstwo rośnie wraz ze wzrostem względnej wilgotności, jak ogólnie

I nie tylko gadulstwo.

Qra, vide lipiec

19. Data: 2011-08-11 09:19:50

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 09:31, Ghost pisze:

> Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie badz smieszny.

Bo nie wziąłem żadnego?

> Ilu Twoim zdaniem takich glupcow jest, by kupowac na wysokim stanie?

Ilu by ich nie było, będą mieli kłopot.

michał

20. Data: 2011-08-11 09:27:13

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 10:26, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> I nie tylko gadulstwo.

Qra, ojtyty!...

michał

spojrzenie z zewnatrz
Szkoda Endriu
Petelicki zwariował
Duma z bycia Polakiem
Czy kobieta powinna podporządkować się mężczyźnie?