Relacja z pieczenia ciasta Kamasa

1. Data: 2001-11-19 14:31:27

Temat: Relacja z pieczenia ciasta Kamasa
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam sypaną szarlotkę. Pokiciało mi się i ma tylko dwie warstwy ciasta i
jabłka z cynamonem w środku.
Własnie wyjęłam z piekarnika, wygląda bardzo ładnie, pachnie, ma złoty
kolor.
Na razie nie rozkrawałam, więc nie wiem, czy wyszła tak do końca.

I teraz pytanie do Kamasa i ludziów, którzy robili podobne ciasta: czy to
się czymś polewa, posypuje, psika bita śmietana po wierzchu??

Wkn

1. Data: 2001-11-19 14:47:12

Temat: Re: Relacja z pieczenia ciasta Kamasa
Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja swoja relacje (w punkcikach) zawarlam ponizej, w watku Kolejna szarlotka,
jako odpowiedz Wkn na Twoj mail z pytaniem do mnie.

A szarlotke i ja i goscie, jedlismy sama. bardzo jest smaczna. Mysle, ze bita
smietana bedzie smakowac - do szarlotki zawsze pasuje.

I jeszcze jeden plus tego ciasta - jst po nim malo mycia.... Bo po sypkim
tylko sie plucze....

Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-11-19 15:43:38

Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak piekłem po raz pierwszy, to wydawało mi się, że na spodzie jest za malo
mieszanki, dałem więcej i po upieczeniu zostało troche sypkie.
wierzch posypuje cukrem purem. (lubie słodkie)

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński

1. Data: 2001-11-21 08:24:59

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

Ja tak nie w temacie, ale a propos cynamonu! W ktoryms watku
bylo poruszane, ze lubicie cynamon. Wczoraj w ramach kuchni
eksperymentalnej jadlam na kolacje bagietke pokrojona w
kromeczki, posmarowane (bez reklamy) margaryna, na to
plasterki banana i posypane cynamonem.
Ludzie! ale pycha! ;o)))
pozdr. Wilma

ciasto francuskie