,,Relacje polsko-ukraińskie nigdy nie były tak dobre jak teraz"???

1. Data: 2018-11-14 23:31:58

Temat: ,,Relacje polsko-ukraińskie nigdy nie były tak dobre jak teraz"???
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kpina!!! Tysiące zamordowanych na Wołyniu Polaków się w grobach przewracają
?
A tu - chwila PRAWDY o obecnych ,,świetnych relacjach":

https://www.salon24.pl/u/marcinjanowski/116533,z-krz
esimirem-debskim-o-kresach-upa-i-kolejach-losu

,,(...)Sprawa ta jest dla mnie tym bardziej bolesna, że do tej pory nie jest
znane miejsce, gdzie są pochowani moi dziadkowie, nie jest też znany ich
los: zostali uprowadzeni przez UPA i wszelki ślad po nich zaginął.

Jak to się stało?

Dziadek był lekarzem, babcia pielęgniarką. Sam słyszałem od Ukraińców -
mamy kolegów ze szkoły podstawowej, jacy byli wspaniali: dziadek
,,judymował" - leczył za darmo, oboje pomagali biednym. Aż moja mama nie
wytrzymała i zapytała: ,,To czemuście ich zamordowali?". Usłyszała: ,,Bo tak
trzeba było". ,,To nas też zamordowalibyście, jak by trzeba było?", ,,Tak",
powiedzieli.(...)"

POLECAM CAŁOŚĆ!!!

--
XL

2. Data: 2018-11-15 20:13:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/11/2018 o 22:31, XL pisze:
> Kpina!!! Tysiące zamordowanych na Wołyniu Polaków się w grobach przewracają

zombie time
--
gazebo

3. Data: 2018-11-15 21:03:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> zombie time

Dla ludzi bez czci i sumienia jak ty.
Sp...j.

--
XL

4. Data: 2018-11-15 21:09:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/11/2018 o 20:03, XL pisze:

> Dla ludzi bez czci i sumienia jak ty.
> Sp...j.

oj, zjebalo ci sie cos znowu, ucz sie dziecko ucz, nauka to potegi klucz

--
gazebo

5. Data: 2018-11-15 22:00:18

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 15.11.18 um 21:09 schrieb gazebo:

> oj, zjebalo ci sie cos znowu, ucz sie dziecko ucz, nauka to potegi klucz

RT i Sputnik od dawna o tym pisza, wiec chyba warto o tym wspominac?

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

6. Data: 2018-11-16 02:26:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 listopada 2018 23:32:03 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> trzeba było". ,,To nas też zamordowalibyście, jak by trzeba było?", ,,Tak",

Dziękuj Iksi "dobrej zmianie" ;)

7. Data: 2018-11-16 16:50:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

esimirem-debskim-o-kresach-upa-i-kolejach-losu

> Dziękuj Iksi "dobrej zmianie" ;)

No. Z tej wdzięczności zapisałam się do RN.

--
XL

8. Data: 2018-11-16 19:18:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 16 listopada 2018 16:50:56 UTC+1 użytkownik XL napisał:

esimirem-debskim-o-kresach-upa-i-kolejach-losu

> No. Z tej wdzięczności zapisałam się do RN.

Żeby popsuć przy okazji parę innych spraw? Gdzie szersze perspektywy?

9. Data: 2018-11-16 21:07:01

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/11/2018 o 21:00, silvio balconetti pisze:

> RT i Sputnik od dawna o tym pisza, wiec chyba warto o tym wspominac?
>
> Wodan akbar!
to na pewno, zycie tym nie ma sensu, jakbym sobie przypomnial tytul
ksiazki to bym pelecil historie czlowieka (chyba Litwina), ktory jak mu
swoi nacjonalisi wyrzneli wioska pretrwal ubierany i ksztaltowy na
Niemca choziaz obrzezany, to nauczono go ukrywac, w koncu wyladowal w
Australii, dorobil sie dzieci i wnukow az doszedl do wniosku, ze pora
wrocic i dowiedziec sie co sie stalo z wioska i ludzmi, bo matka go
wtedy wykopala do lasu zeby przezyl

--
gazebo

10. Data: 2018-11-16 21:30:46

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.11.18 um 21:07 schrieb gazebo:

> [...]
> Australii, dorobil sie dzieci i wnukow az doszedl do wniosku, ze pora
> wrocic i dowiedziec sie co sie stalo z wioska i ludzmi, bo matka go

Dowiadywac sie, wspominac i przypominac innym to jest co innego. Ale na
tym opierac polityke i przyszlosc, to nie prowadzi do niczego dobrego.
Wlasnie te ruskie przekaziory (RT, Sputnik, Voice od Europe) rozbudzaja
te nostalgie, zeby wspominac, widziec dawnych wrogow 70 lat pozniej.
Skloceni sasiedzi potrzebuja dobrego rozjemcy, a biedni Slowianie
ciemiezeni przez Zachod zawsze moga liczyc na silniejszego brata na
Wschodzie. Powodzenia! :-)

Wodan akbar!
--

Krótkie nogi ,,wielkich" ideologii.