,,Relacje polsko-ukraińskie nigdy nie były tak dobre jak teraz"???

11. Data: 2018-11-16 21:49:39

Temat: Re: ,,Relacje polsko-ukraińskie nigdy nie były tak dobre jak teraz"???
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Dowiadywac sie, wspominac i przypominac innym to jest co innego. Ale na
> tym opierac polityke i przyszlosc, to nie prowadzi do niczego dobrego.

Naród, który nie zna swej historii skazany jest na jej powtórne przeżycie.
Autor: Piotr Konieczka
--
XL

12. Data: 2018-11-16 22:11:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/11/2018 o 20:49, XL pisze:

> Naród, który nie zna swej historii skazany jest na jej powtórne przeżycie.
> Autor: Piotr Konieczka

w Zbereżu są dwa pomniki, nie kloca sie ze soba

--
gazebo

13. Data: 2018-11-16 22:15:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/11/2018 o 21:11, gazebo pisze:

> w Zbereżu są dwa pomniki, nie kloca sie ze soba

a zreszta to tam w drodze na Sobibór byly przez pare lat cudowne
podziekowania Kaczynskiemu

--
gazebo

14. Data: 2018-11-17 12:05:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-16 o 21:49, XL pisze:

> Naród, który nie zna swej historii skazany jest na jej powtórne przeżycie.
> Autor: Piotr Konieczka

Czytasz i jak zwykle nie rozumiesz. Chodzi o to, żeby nie popełniać tych
samych błędów, a ty się do ONRu (czy tam innego ich klona...) zapisałaś.
Nie uczyłaś się historii i skazujesz Polskę na powtórne przeżycie tego
koszmaru.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2018-11-18 21:26:17

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.11.18 um 12:05 schrieb Kviat:

> [...]
> samych błędów, a ty się do ONRu (czy tam innego ich klona...) zapisałaś.
> Nie uczyłaś się historii i skazujesz Polskę na powtórne przeżycie tego

Bez przesady z tym wspolsprawstwem. Ona i inni na nic Polski nie skaza.
Bija tylko piane sobie do poprawy samopoczucia i paru czytelnikom. A jak
do czegos dojdzie (jakies wojska sie pojawia na ulicach, wodz przemowi w
tivi itp.), ona bedzie siedziala w fotelu przed telewizorem i machala
choragiewka. :-)
Co mnie czesto interesuje (w koncu to grupa o psychologii zycia
codziennego) to czy bardziej zaangazowani uczestnicy robia tak sobie a
muzom, w czynie spolecznym, czy tez dorabiaja troche do emerytury lub
renty? ;-)

Wodan akbar!
--
saluto