Re: Religia chrzescijanska - religia strachu....

1. Data: 2000-02-11 10:23:33

Temat: Re: Religia chrzescijanska - religia strachu....
Od: j...@k...net.pl (Jacek O.) szukaj wiadomości tego autora

Shaman, jesli nie masz nic przeciwko, chcialbym poznac Twoje stanowisko nt.
seksu przedmalzenskiego.
Nie uwazasz, ze to wylacznie sprawa dwojga ludzi ?
Pzdr
* Jacek Osicki *
j...@k...net.pl
UIN: 37117165

http://www.virgo.com.pl

--

Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-11 10:34:17

Od: Shaman <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek O." wrote:

> Shaman, jesli nie masz nic przeciwko, chcialbym poznac Twoje stanowisko nt.
> seksu przedmalzenskiego.
> Nie uwazasz, ze to wylacznie sprawa dwojga ludzi ?
> Pzdr

tak właśnie uważam.

pozdro - Shaman

1. Data: 2000-02-14 13:16:37

Temat: Odp: Religia chrzescijanska - religia strachu....
Od: "Duch<->" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nt.
> seksu przedmalzenskiego.
> Nie uwazasz, ze to wylacznie sprawa dwojga ludzi ?

A mamy nie? ... ktora bedzie musiala wkrotce zywic i ubierac
corke + gacha + dziecko? ;-)

Wiem co chcesz powiedziec, wtracaja sie w Twoje sprawy.
Rozumiem, ze to denerwuje.
A wynika to z tego co napisalem, dla kogos to "niewinny seksik",
a dla matki to "sklocona rodzina corka z mezem pod jej dachem".
Jak sie nie przezylo tego drugiego, to sie po prostu tego nie wie,
i sie tego nie obawia.

Pozdrawiam z usmiechem,
Duch, a...@p...com

Re: Deja vu
Re: Piszcie o swoich problemach intymnych
Praca dla studentów psychologii i pedagogiki
off-topic -jestem nowy ,macie jakies FAQ?
Re: zachowanie pijanego