Religiancki śmietnik w głowie

11. Data: 2020-07-28 21:59:19

Temat: Re: Religiancki śmietnik w głowie
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> niż z karabinem albo obwieszony materiałem wybuchowym.
> ---
> Patrz Czerwone Brygady vel Armia Czerwona? ;P

Patrz fanatycy religijni
---
Czyli jednak Czerwone Brygady vel Armia Czerwona
Wyznawcy ateistycznego marksizmu dialektycznego.
Dzis POd przykrywKOm neomarksizmu multi-kulti
i marszu przez instytucje z granatami wybuchowych
niszczycielskich idei na bagnetach klawiatur ;P

12. Data: 2020-07-28 22:31:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 21:59, m...@g...com wrote:

> [...]
> Dzis POd przykrywKOm neomarksizmu multi-kulti
> i marszu przez instytucje z granatami wybuchowych
> niszczycielskich idei na bagnetach klawiatur ;P

Problem jest taki, ze z nimi to nie ma co rozmawiac...

//trzeba docierac do ludzi, ktorzy majom dzieci w szkole... albo do tej,
inteligentniejszej czensci mlodziezy...

//i bez podtekstow tow. kviat...!

13. Data: 2020-07-28 23:41:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niszczycielskich idei na bagnetach klawiatur ;P

Problem jest taki, ze z nimi to nie ma co rozmawiac...
1000 razy splynie za 1001 przedronzy jak kropla skalem ;P
Bog jest dobry i cierpliwy, idzmy w jego slady, czas gra
na naszom KOzysc, to oni siem muszom spieszyc zeby ugrac
tom swojom wielKOm sromotnom przegranom raz na zawsze ;)

//trzeba docierac do ludzi, ktorzy majom dzieci w szkole... albo do tej,
inteligentniejszej czensci mlodziezy...
---
To tez i to bez zwloki...mlodzi i tak som coraz bardziej inteligentni,
gupie lewactwo ich nie docenia, gdyby jednak toby od razu spasowali ;P
Wg mnie lewactwo to kwestia spadku po POkoleniu swoich rodzicow, co w
domu to i we lbie. Lewactwo naturalnie wymiera, nie ma zastemPOwalnosci.
Przeciez to oni KULTujom aborcji i zboczKOm wszem. Z tego dzieci nie ma.
Stond POmysly o emigrantach i adopcji przez homo, bo sKOnd salomon morel
nalac mialby...

//i bez podtekstow tow. kviat...!
---
brzenczala pszczolka izaurka do cvietka a cvietka don: beeeee!!! ;P

detorexum
Niemcow bijom... w Danzig...!
Szwecja
Lewackie proby narzucania narracji ;)