Religijne zapalenie mózgu.

341. Data: 2013-05-21 15:42:23

Temat: Re: Religijne zapalenie mózgu.
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-20 13:34, Ikselka pisze:

> Póki co widzę, ze TY sam ważysz się osądzać i przyznawac sprawiedliwość
> jednej stronie.

Tak, od zawsze staram się sprawiedliwie oceniać ludzi i to co robią. I
nigdy nie wżyłbym się skazywać innych na podstawie wieści medialnych.

342. Data: 2013-05-21 15:43:16

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-20 13:35, Ikselka pisze:
> [...]
3%3Azbrodnie-komunizmu&tmpl=component&print=1&page=&
option=com_content
> Ty tylko w to wierzysz - a wiara to pewność bez dowodów 3333-]

Rewolucja, jak zresztą każdy inny bunt wybucha nie z mordowania, a z
niezadowolenia z tego co robią rządzący. I na tym trzeba się
skoncentrować, a nie o tym że ktoś (wiadome siły) tak na mataczą że
przeciętnemu człowiekowi umyka przyczyna takich powstań. Oczywiście są
też takie (bunty) jak ten ostatnio w Libii, gdy są wywoływane z
zagranicy, ale w tych o których mówimy (WRF i WRP) nic takiego nie miało
miejsca, - tamte wynikły z niezadowolenia tubylców.

343. Data: 2013-05-21 15:44:54

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-20 14:49, xantiros pisze:

> [...]
> przez powstańców - to jest walka z okupantem.
>
> Co do Serbów to proszę cię nie pierdol, odcinanie głów, wyłupywanie
> oczu jeszcze żywym, odcinanie na żywca kończyn, gwałcenie kobiet,
> roztrzaskiwanie dzieci o drzewa, skały oraz np: wysiedlenie całej wsi,
> wykopanie im dołu i zakopanie ich rannych żywcem - nazywasz obroną
> domu i dobytku ?
>
> Dla mnie obroną domu mogę nazwać zabijanie - bez sadyzmu, ludzi
> uzbrojonych. I aby nie było, jestem przeciwny temu jak terytorialnie
> potraktowano Serbię odbierając im historycznie ziemie, ale ich

No i przekonałem sie że mam do czynienia z osobnikiem który powiesiłby
człowieka bo w TV usłyszał że on jest zły. Podaj oszołomie ilość
Chorwatów, Bośniaków itd. których spotkała jakakolwiek przykrość ze
strony Serbów na terenie Serbii. A wiedz że pod Belgradem jeszcze
niedawno było około 200 000 miasto, złożone z wygnańców z Chorwacji,
Słowenii itd. Gdzie te zakłamane mendy z NATO i ONZ byli gdy Chorwaci
wyrzucali Serbów z Knina, Ano ci bandyci dopiero zaczęli działać gdy
Serbowie w Bośni nauczeni doświadczeniami w Chorwacji zorganizowali
samoobronę przed bandytami, i to właśnie ta menda z czarnego domu -
Clinton tych co się próbowali bronić wziął na celownik. I mimo tego że
do dzisiaj są prześladowani, to jednak ich walka nie poszła na marne,
nie dość że nie zostali z Bośni wyrzuceni, to jako mniejszość maja sporą
autonomię.

Wiesz nie mów hop dopóki nie przeskoczysz. W jaki sposób byś zabił tych
którzy spalili ci dom a rodzinie poderżnęli gardła?

344. Data: 2013-05-21 15:48:25

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-20 12:50, Ghost pisze:

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Ale "szwab" to dla ciebie jakis monolit, czy moze opowiadasz sie za
> odpowiedzialnoscia zbiorowa jak kazdy prymityw?

To nie Hitler wieszał po trzech Polaków na jednej pętli. To nie Himler
eksperymentował na Polakach w Oświęcimiu. To nie Goebbels katował
"Rudego"na Szucha.

345. Data: 2013-05-21 16:13:14

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.05.2013 15:48, Trybun pisze:

> To nie Hitler wieszał po trzech Polaków na jednej pętli. To nie Himler
> eksperymentował na Polakach w Oświęcimiu. To nie Goebbels katował
> "Rudego"na Szucha.

nie Goebbels też przesłuchiwał Anodę. a jednak nie uważam że wszyscy
Polacy to zwyrodniałe kanalie.

--
Paweł

346. Data: 2013-05-21 16:29:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 May 2013 15:37:00 +0200, Trybun napisał(a):

> W kolejności - 1/Kuba 2/Japonia 3/Szwecja i Korea Płd.

Wybacz, ale demokracja w Szwecji raczej nie jest mi w stanie zaimponować,
ani też realnie nie może być wzięta jako wzór dla nas - biorąc pod uwagę
uwarunkowania historyczne I EKONOMICZNE. Szwecja to bogaty kraj, który dziś
stać na demokrację dzięki interesom na II Wojnie Swiatowej (handel stalą z
Niemcami) i tzw neutralnosci, która ten handel właśnie umożliwiała - myśmy
wtedy ginęli, oni wiedzieli, jak na tym zyskać...

Japonia zaś to przecież monarchia!

Korea Południowa tylko początkowo prowadziła dobrą dla kraju politykę
ekonomiczną - teraz raczej już to odeszło w niebyt.

> Kuba z tego
> względu że wydaje sie być rajem dla swoich sąsiadów.

A ja głupia myślałam, że szukamy wzorca (k)raju dla swoich obywateli...
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

347. Data: 2013-05-21 16:29:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 May 2013 15:37:43 +0200, Trybun napisał(a):

> A dlaczego nie?, przynajmniej z jego ust można usłyszeć od czasu do
> czasu co naprawdę myśli.. ;-)

Ale wtedy słychac tylko beukotttt....

348. Data: 2013-05-21 16:29:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 May 2013 15:38:36 +0200, Trybun napisał(a):

> No tak, od pewnego czasu ten slogan stał się modny.. :-P

I przytulanie!
3333-]

349. Data: 2013-05-21 16:33:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 May 2013 15:39:55 +0200, Trybun napisał(a):

> Niepraktykowanie w sferze homo? Jeszcze raz powtórzę - homo nie= seks
> analny. A więc co nazywasz praktyką= miłość Grzesia do Jasia, Hanki do
> Joli? Przecież nawet te krytykowane demonstracje nie są organizowane po
> to aby żądać od innych akceptacji do uprawiania anal-seksu, a do uczucia.

Niepraktykowany homoseksualizm to powstrzymanie się od ZACHOWAŃ
homoseksualnych. Co tam komu w sercu... - na to Kościół nie ma wpływu ani
wpływać nie chce. Nie uczucia, ale ZACHOWANIA seksualne są piętnowane bo
groźne dla społeczeństwa.
Podobnie KK nie wyklucza jakiekolwiek innej złej skłonnosci, bo człowiek
został stworzony ze wszystkimi złymi (i dobrymi) skłonnościami - jednakże
ULEGANIE (czyli praktykowanie) złym skłonnościom jest przez KK piętnowane.

350. Data: 2013-05-21 16:38:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 May 2013 15:40:54 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
a_Ko%C5%9Bciuszki
> Wiem jak się Niemcy obchodzili z Rosjanami, a także to że za góra
> miesiąc Warszawa byłaby wolna od szwabów. A więc to kto miał większą
> motywację chyba nie podlega dyskusji?
> I myślisz że rząd w Londynie na podstawie tego co usłyszał z tej
> sowieckiej gadzinówki, postanowił jednak wzniecić powstanie?:-\

http://polskainietylko.salon24.pl/118072,powstanie-w
arszawskie-a-czerwona-zaraza

"Zastanówmy się, co by było gdyby Sowieci nie zatrzymali się u bram
Warszawy. Czy i Warszawa, tak jak później Paryż nie była by wyzwolona.
Pewnie tak. Ale Warszawa umarła m in dlatego że Stalin postanowił pomóc
Hitlerowi w dokonaniu tej rzezi. Najpierw moskiewskie radio namawiało
Warszawiaków do walki, a potem czekali aż Hitler zrobi swoje. Patrzyli
biernie na tą masakrę. Patrzyli bo było to im na rękę. Hitler zrobił za
Sowietów mokrą robotę, wymordował większą część polskiej inteligencji. Po
wojnie Ruscy musieli zająć się już tylko niedobitkami.

O tej sprawie dobrze opowiadają słowa wiersza Józefa Szczepańskiego
,,Ziutka" (Batalion Parasol) z końcówki sierpnia 1944 Oto one:

Czekam na ciebie - czerwona zarazo,
Byś wybawiła nas od czarnej śmierci.
Byś nam, Kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci,
Była zbawieniem - witanym z odrazą.

Czekam ciebie - ty potęgo tłumu
Zbydlęciałego pod twych rządów knutem
Czekam na ciebie, byś nas gniotła butem
Swego zalewu i haseł poszumu.

Czekamy na ciebie, nasz odwieczny wrogu -
Morderco krwawy tłumu naszych dzieci,
Czekamy ciebie - nie żeby ci spłacić,
Lecz chlebem witać na zburzonym progu...

Żebyś ty wiedział - nienawistny zbawco -
Jakiej ci śmierci życzymy w podzięce
I jak bezsilnie zaciskamy ręce,
Pomocy prosząc - podstępny oprawco,

Żebyś ty wiedział, jak to strasznie boli
Nas - dzieci Wolnej, Niepodległej, Świętej
Skuwać w kajdany łaski twej przeklętej,
Cuchnącej jarzmem wiekowej niewoli...

Żebyś ty wiedział, naszych dziadów kacie,
Sybirskich więzień ponuro legendo,
Jak twoją dobroć kląć tu wszyscy będą
Wszyscy Słowianie - wszyscy twoi bracia.

Legła twa armia zwycięska, czerwona
U stóp, łun jasnych płonącej Warszawy
I ścierwią duszę syci bólem krwawym
Garstki szaleńców, co na gruzach kona...

Czekam na ciebie - nie dla nas, żołnierzy.
Dla naszych rannych - mamy ich tysiące
I dzieci tu są i matki karmiące
I po piwnicach zaraza się szerzy...

Miesiąc już mija od powstania chwili.
Łudzisz nas czasem dział twoich łomotem,
Wiedząc, jak ciężko będzie znowu potem
Powiedzieć sobie, że znów z nas zakpili.

Czekamy ciebie - Ty zwlekasz i zwlekasz.
Ty się nas boisz - i my wiemy o tem.
Chcesz, byśmy wszyscy tu legli pokotem,
Naszej zagłady pod Warszawą czekasz.

Nic nam nie zrobisz - masz prawo wybierać
Możesz nam pomóc, możesz nas wybawić,
Lub czekać dalej i śmierci zostawić.
Śmierć nie jest straszna - umiemy umierać,

Ale wiedz o tem, że z naszej mogiły
Nowa się Polska - Zwycięska narodzi.
I po tej ziemi nie ty będziesz chodzić,
Czerwony władco rozbestwionej siły."

--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Nieszczęsliwi są wśród nas... :)
Dla zainteresowanych tematem mutacji w genie BRCA1 i BRCA2
Prełka
Bilans
Kiedyś w bardzo religijnym kraju zrobiono kobietom to: