Remis nam grozi:))

11. Data: 2003-06-26 09:53:40

Temat: Re: Remis nam grozi:))
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z wielkim uśmiechem pozdrav. Rene

> PS. nie wiem dlaczego ale nazwa "boletus" kojarzyła mi sie ze szkodnikiem
> sosny - borecznikiem (po łacinie Diprion - co najciekawsze:)) i wcale nie
> chcę ci epodejrzewać o szkodnictwo w tej dziedzinie:):):)

Jak prawdziwek jest królem pośród grzybów,
tak boletus na grupie panuje nad wszystkim:))

Pozdrawia boletus

12. Data: 2003-06-26 12:46:42

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak prawdziwek jest królem pośród grzybów,
> tak boletus na grupie panuje nad wszystkim:))
Właśnie widzę że wszędzie Cię jest pełno:):):)
Pozdrav.Rene

13. Data: 2003-06-26 19:23:37

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie widzę że wszędzie Cię jest pełno:):):)
> Pozdrav.Rene

Tak miło się gaworzy:) Poza tym jest starym
KF-owcem.Czyta mnie kilka zaledwie osób,
dlatego używam sobie do woli:)he,he,he.

Pozdrawia boletus

14. Data: 2003-06-27 06:07:25

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak miło się gaworzy:) Poza tym jest starym
> KF-owcem.Czyta mnie kilka zaledwie osób,
> dlatego używam sobie do woli:)he,he,he.
KF-owcem????
A gaworzy się miło i owszem:)
Pozdrav.Rene

15. Data: 2003-06-27 06:14:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> KF-owcem????
> A gaworzy się miło i owszem:)
> Pozdrav.Rene

KF - jest taki śmietnik historii,wrzucasz delikwenta
i posty od niego nie docierają do Twej skrzynki.
" Oko za oko",także nie czytam kilku,szczególnie
wrednych skunksów,he,he,he:)))

Pozdrawia boletus

16. Data: 2003-06-27 09:17:50

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> KF - jest taki śmietnik historii,wrzucasz delikwenta
> i posty od niego nie docierają do Twej skrzynki.
> " Oko za oko",także nie czytam kilku,szczególnie
> wrednych skunksów,he,he,he:)))
Aaa - tzn ja nie jestem wrednym skunksem:):):) skoro mnie czytasz:D
Pozdrav. nieskunksowato:) Rene
PS. Haha

17. Data: 2003-06-27 09:51:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaa - tzn ja nie jestem wrednym skunksem:):):) skoro mnie czytasz:D
> Pozdrav. nieskunksowato:) Rene
> PS. Haha

Na tej grupie nie ma kandydatów do KF-u.Tutejsze
utarczki są niczym wobec wymiany zdań gdzie indziej.
Rene,"siedzenie" li tylko na pl.rec.ogrody byłoby
nie do wytrzymania na dłuższą metę.Tutaj wpadam
czasem odpocząć po ciężkich bojach na innych niusach:)
Oczywiście tam mam odpowiednio dobrany nick,he,he:)
Lubię się porządnie rozerwać,a nie bez końca bajdurzyć
o sprawach oczywistych.

Pozdrawia boletus

18. Data: 2003-06-27 22:16:05

Temat: Odp: Remis nam grozi:))
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> odpocząć po ciężkich bojach na innych niusach:)
> Oczywiście tam mam odpowiednio dobrany nick,he,he:)
> Lubię się porządnie rozerwać, (ciach...)

Nie martw się Boletus. Wcześniej czy później wyrośniesz z tego:-)
Jeśli jeszcze z pięć lat nie odetną Ci dostępu do netu to wystarczy -
wyszumisz się wirtualnie i uznasz, że już cała sieć/świat wie, że jesteś
najnormalniejszym człowiekiem (z własnym zdaniem) na świecie, o co teraz
pewnie toczysz ciężkie boje:-)))
Może nawet zrozumiesz, że nic w tym złego, że ktoś inny może też być
najnormalniejszym człowiekiem na świecie z innym zdaniem niż Twoje:-)

(...ciach) a nie bez końca bajdurzyć
> o sprawach oczywistych.
>
> Pozdrawia boletus

Daj mi _jeden_ przykład rzeczy tzw.oczywistej. Tzn. żeby dwie/trzy losowo
wybrane osoby miały identyczne (do pikometra) na tę/tą rzecz zdanie.

Pozdrawiam
p...@r...pl

19. Data: 2003-06-28 06:47:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesteś najnormalniejszym człowiekiem (z własnym zdaniem) na świecie

> Może nawet zrozumiesz, że nic w tym złego, że ktoś inny może też być
> najnormalniejszym człowiekiem na świecie z innym zdaniem niż Twoje:-)

Znakomicie rozumiem,że każdy ma swoje zdanie,
ala tak czy siak kora szpeci w ogrodzie
i to jest prawda obiektywna.

> [...]

> Daj mi _jeden_ przykład rzeczy tzw.oczywistej. Tzn. żeby dwie/trzy losowo
> wybrane osoby miały identyczne (do pikometra) na tę/tą rzecz zdanie.

1.) Kret ryje korytarze i zawraca w nim robiąc fikołka.

Pozdrawia boletus

20. Data: 2003-06-28 10:36:21

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> 1.) Kret ryje korytarze i zawraca w nim robiąc fikołka.

Nie mówiłem o opisie konkretnej czynności (raczej o problemie), choć opis
czynności także bywa

np.
1). Słońce świeci.
2). Zjadłem śniadanie.
3). Boletus rzetelnie pracuje w ogrodzie.
itp.

Pozdrawiam
p...@r...pl

Dzionek nastał