Rentgen kręgosłupa

1. Data: 2004-06-15 14:01:10

Temat: Rentgen kręgosłupa
Od: "rAv" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Dziś odebrałem rengent odcinka lędźwiowo-krzyżowego kręgosłupa. W opisie
jest "spina bifida s1". Z ciekawości zajrzałem do netu i się lekko przeraziłem
czytając to co znalazłem. Jednak dokładnie na temat "spina bifida s1" nie było
wiele informacji, dlatego chciałem zapytać, czy ktoś może wie, co to dokładnie
znaczy? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam - rAv

2. Data: 2004-06-15 14:23:48

Temat: Re: Rentgen kręgosłupa
Od: "Miqa" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przejmuj się "spina bifida" ma co 4 człowiek obecnie!!Często wiele ludzi
nawet o tym nie wie...dowiaduje sie dopiero jak pójdą na RTG. Ja sama to mam
i moja mama tez!! Wiec sie nie przejmuj. W wiekszosci przypadkach nic
groznego sie nie dzieje...powinnienes zadbac tylko o cwicznia kregoslupa i
nie przedzwigac go za bardzo.To wystarczy.

pozdrawiam. Miqa

3. Data: 2004-06-15 14:38:00

Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

spina bifida - rozszczep kregoslupa

4. Data: 2004-06-15 15:27:15

Temat: Re: Rentgen kregos3upa (was: Rentgen kręgosłupa)
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Jun 2004 16:01:10 +0200, rAv wrote:

> [...]
> wiele informacji, dlatego chciałem zapytać, czy ktoś może wie, co to dokładnie

Dokładnie znaczy to zapewne niespojenie łuku kręgu S1. Taki wariant.

Owszem, spina bifida może znaczyć również inne rzeczy, ale nie w tym
kontekscie.

A z punktu widzenia pacjenta, czyli Ciebie nie znaczy w zasadzie nic:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

5. Data: 2004-06-15 15:28:07

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> spina bifida - rozszczep kregoslupa

Tyle sam znalazłem i stąd moje przerażenie.

6. Data: 2004-06-15 15:32:16

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> groznego sie nie dzieje...powinnienes zadbac tylko o cwicznia kregoslupa i
> nie przedzwigac go za bardzo.To wystarczy.

Niestety u mnie wiąże się to z silnymi bólami promienującymi do lewej nogi.
Dzieje się tak podczas chodzenia. Cierpnie mi też noga. :/ Chyba bez
specjalisty się nie obejdzie.

Pozdrawiam - rAv

7. Data: 2004-06-15 15:49:04

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I do tego sie wlasnie sprawa sprowadza, zyles z tym jakos do tej pory i dalej
pozyjesz... A bole prawie na pewno są spowodowane czym innym, rzeczywiście bez
specjalisty pewnie się nie obejdzie :((
Pzdr Dino

8. Data: 2004-06-15 17:46:02

Od: "Miqa" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I to właśnie chodzi że ten nie spojony łuk nie ma wpływu na twoje bóle. Moim
zdaniem jest tu inna przyczyna..byc moze przeciązyles sobie lub jakis stan
zapalny?! Trzeba sie dowiedziec..pojsc do neurologa.

Pozdrawiam . Miqa

9. Data: 2004-06-15 18:30:59

Od: "rAv" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdaniem jest tu inna przyczyna..byc moze przeciązyles sobie lub jakis stan
> zapalny?! Trzeba sie dowiedziec..pojsc do neurologa.

OK. Dzięki za info :)

Pozdrawiam - rAv

Osłabienie ...
HIV