Retors Mat DMC gdzie we Wrocławiu

1. Data: 2008-06-11 19:07:49

Temat: Retors Mat DMC gdzie we Wrocławiu
Od: "iSyla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ślicznie proszę o pomoc gdzie we Wrocławiu dostanę bawełnę Retors Mat
DMC, w piątek ma tam być moja teściowa i chętnie by mi kupiła tylko że nie
bardzo może biegać po całym Wrocławiu bo jest już starszą osobą. Więc jeśli
jest jakaś dobra duszyczka która udzieli mi odpowiedzi będę wdzięczna.
pozdrawiam Syla

2. Data: 2008-06-12 07:43:51

Temat: Re: Retors Mat DMC gdzie we Wrocławiu
Od: "Ula Głuszek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iSyla" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie bardzo może biegać po całym Wrocławiu bo jest już starszą osobą. Więc
> jeśli jest jakaś dobra duszyczka która udzieli mi odpowiedzi będę

Pasmanteria przy ul Kolejowej, kolo placu Zielinskiego w nasypie

--
Pozdrawiam Ula

3. Data: 2008-06-12 16:38:24

Od: "iSyla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dziękuję całuski Syla

Prace mojej mamy
Prace mojej mamy
kamizelka
Wzory na ściane
Dla miłośniczek krzyżykowych słoneczników