Reumatyzm

1. Data: 2004-06-21 18:55:44

Temat: Reumatyzm
Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 23 lata a mimo tego dolegliwosci reumatyczne. Bardzi bola mnie stawy
podczas zmian pogody, np.kiedy ma zaczac padac. Bola mnie wtedy bardzo nogi -
stawy w palcach u stopy, w kostce, kolanie i w biodrze. Czy sa jakies domowe
sposoby aby ten bol zlagodzic, oprocz masci i tabletek przeciwbolowych?

Dziekuje

Kasia

2. Data: 2004-06-22 13:24:59

Temat: Re: Reumatyzm
Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam zadnych domowych sposobow. Radzilbym Ci wybrac sie jednak jak
najszybciej z tym do lekarza, bo moja zona (27) doprowadzila do takiego
stanu ze nie mogla rano wstawac normalnie z lozka i chodzenie tez stalo sie
uciazliwe. Teraz ma do konca zycia brac lekarstwa ale przynajmniej zyje
normalnie ....

3. Data: 2004-06-23 09:06:31

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
domowe
> sposoby aby ten bol zlagodzic, oprocz masci i tabletek przeciwbolowych?

Ja mam 25 lat i to samo. Kupuję jesienią prpearaty wzmacniające chrząstkę z
glukazyminą (w aptekach i sklepach zielarskich), łykam tran w tabletkach i
dużo sypię proszkowanego imbiru do herbat. Bardzo mi to złagodziło
dolegliwości. Polecam.
agatka

4. Data: 2004-06-23 19:36:07

Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na twoim miejsu sprubowałbym środków fitoterapeutycznych są naprawdę
skuteczne, znam kilka na reumatyzm nie są jeszcze w Poslce dobrze znane.

http://www.gazeta.pl/usenet/

efidryna do noska
zylaki powrozka nasienngo
podręcznik