Re: Reumatyzm, ratunku!

From: o...@p...com (Jacek)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Reumatyzm, ratunku!
Date: 21 Aug 2000 13:41:26 GMT

Michal Jankowski napisał(a):

> Moja matka na to choruje od 10 lat (reumatoidalne zapalenie stawow to
> sie chyba uczenie nazywa), po lekarzach chodzi, pigulkami sie truje,
> szpitalnych kuracji bylo juz ze szesc, i nijak nic nie pomaga (albo
> pomaga w niewielkim stopniu na pare tygodni)...
>
> Zna ktos moze jakiegos dobrego fachowca od tego? W Warszawie?
>
> Ja juz nie wymagam, zeby ktos moja matke wyleczyl. Ale zeby to chociaz
> tak nie bolalo. Naprawde, medycyna 21. wieku nie moze nic na to
> poradzic? Czy to tylko tak u nas?

Zainteresuj swoją mamę Żywieniem Optymalnym.
Jest ono bardzo skuteczną metodą we wszystkich chorobach z autoagresji.
Ich wspolna przyczyną jest uszkadzanie białek, w tym przypadku stawów, przez
nadmierne spozywanie cukrów, a zwłaszcza fruktozy.
Wyeliminowanie cukrów z diety i zastąpienie ich tłuszczem w czasie kilku miesięcy
przyniesie znaczącą poprawę, a po roku czy dwóch zapomni ze był na to chora.

Pozdrawiam
Jacek

PS. W warszawie mamy oddział Optymalnych, moze się z nami skontaktować, co miesiąc
mamy tu lekarza który przyjmuje pacjentów i wyjaśnia co i jak należy robić.
Choć tak naprawdę wystarcza skonsultowanie się z innymi optymalnymi, od nich się
dowie co jej moze pomóc i jak to stosowć.
O szczegóły pytaj na priva.

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/