Rewelacyjna metoda leczenia polem elektro-magnetyczny?!

1. Data: 2000-01-15 09:11:45

Temat: Rewelacyjna metoda leczenia polem elektro-magnetyczny?!
Od: "Hanz" <h...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie na temat leczenia polem elektro-mag. Ostatnio w mojej okolicy
reklamują to dość często. Dostałem nawet kasetę z filmem, w którym wszystko
tłumaczą. Są wywiady z ludźmi po chorobach. Im podobno to pomogło. Działa
korzystnie na "wszystkie układy i wogóle jest super". Jeśli jest takie
doskonałe to dlaczego nie używa się tego wszędzie? Nie wiem co o tym myśleć,
może ktoś się z tym spotkał?

Hanz

2. Data: 2000-01-15 09:41:53

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanz napisał(a) w wiadomości: ...
>Co sądzicie na temat leczenia polem elektro-mag. Ostatnio w mojej okolicy
>doskonałe to dlaczego nie używa się tego wszędzie? Nie wiem co o tym
myśleć,
>może ktoś się z tym spotkał?

Bzdety...

Adam B.

3. Data: 2000-01-15 19:39:16

Od: "Hanz" <h...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

grrrr, spodziewałem się więcej wyjaśnień

pzrdfk

4. Data: 2000-01-15 22:07:17

Od: "Kris" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>myśleć,
>Bzdety...
Niekoniecznie. Mam już nieco doświadczeń z kompletem Magna Bloc, ktory jest
dostepny w Polsce od stycznia br. Posiada swiadectwo jakosci Instytutu Lekow
i jest wynikiem 13 lat doswaidaczen i badan na Uniersytecie Vanderbilta w
USA. Nie sluzy do leczenia, lecz usuwania "dyskomfortu" ( takie jest
oficjalne okreslenie) . Posiadam je od 2 tygodni wiec trudno mowic o zapasie
doswiadczen, lecz proby, ktore przeprowadzilem na kilkunastu osobach
wykazaly 100% skutecznosci w usuwaniu lub przynajmniej zmniejszaniu
"dyskomfortu".
Chetnie nawiaze kontakt z osobami, ktore chcialyby potestowac Magna Bloc i
wymienic sie doswiadczeniami.

Pozdrawiam
Krzysztof Abramek
---------------------------------------
Zobacz: www.magnabloc.prv.pl
mailto: a...@p...pl

5. Data: 2000-01-16 01:55:09

Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdety...

No tu się trochę nie zgodzę... Sam w to nie wierzyłem dopóki na własne oczy
nie zobaczyłem efektów. Jednak z góry chcę powiedzieć, że nie na wszystko i
pod wieloma warunkami. Ale głównie stosuje się do leczenia stanów
poudarowych i innych schorzeń neurologicznych. Wtedy działa nieźle. Jednak
napisanie, że działa na wszystko to na serio bzdety... Poza tym to musi to
być zmienne pole... Inaczej nie ma sensu.

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

6. Data: 2000-01-16 08:28:53

Od: "Hanz" <h...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę informacji o sprzęcie. Jest to mata na której leży się kilka, do
kilkunastu minut. Użądzenie nazywa się NRS-2000 i kosztuje ok. 10000PLN!!!
Są też tzw. "zabiegi", można sobie poleżeć na takiej macie za 5zlociszy
kilkanaście minut. Trzeba to dość często powtarzać, kilka razy w tygodniu
albo najlepiej codziennie, żeby był jakiś efekt. Z tym, że działa na
wszystko to trochę przesadziłem, ale z wypowiedzi tych uleczonych ludzi tak
by wynikało....

dzieki i pzrdrfka

Hanz

7. Data: 2000-01-16 14:14:59

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Instytutu Lekow
> i jest wynikiem 13 lat doswaidaczen i badan na Uniersytecie Vanderbilta w

Zajrzalem na strone WWW kolegi, ktory ten aparat sprzedaje. Na tej stronie
znalazlem jedynie reklame produktu, ktorego dzialanie jest w zaden sposob
nie potwierdzone. Zajrzalem do medycznej bazy publikacji naukowych MEDLINE.
Znalazlem 68 publikacji na temat magnetoterapii w latach 1990-1999. Ciekawa
prawidlowosc: publikacje angielskojezyczne wykazuja brak skutecznosci
leczenia polem magnetycznym, a niektore publikacje rosyjskojezyczne staraja
sie udowodnic skutecznosc takiego leczenia, ale cechuja sie bledami
metodologicznymi. Wedlug mnie nie wykazuja one skutecznosci leczenia
magnesami. Uniwersytet Vanderbilta tez chyba nic szczegolnego nie
opublikowal na ten temat, albo po prostu nie znalazlem :) Gdzie mozna
poczytac cos na ten temat?

Piotr Z.

PS: Nikt nie udowodnil, ze silne stale i zmienne pole magnetyczne nie jest
szkodliwe dla zdrowia. Moze lepiej jeszcze uwazac z takim leczeniem?

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

8. Data: 2000-01-22 00:25:43

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

16 Jan 2000 15:14:59 +0100 p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski)
napisal(a):

> [...]

Czy wiadomo cos jakie natezenia pola i jakie czestotliwosci sa w nim
stosowane?

> [...]
>Znalazlem 68 publikacji na temat magnetoterapii w latach 1990-1999. Ciekawa

Hanz pytal o terapie polem ELEKTROmagnetycznym. Takie pola sa
powszechnie stosowane np. w diatermii mikrofalowej czy tez,
odpowiednio ksztaltowane, do stymulacji tkanek na roznych
glebokosciach.

gr

9. Data: 2000-03-21 19:50:41

Od: j...@f...edu.pl (Jerzy Tarasiuk) szukaj wiadomości tego autora

> No tu się trochę nie zgodzę... Sam w to nie wierzyłem dopóki na własne oczy
> nie zobaczyłem efektów. Jednak z góry chcę powiedzieć, że nie na wszystko i

A slyszales o efekcie placebo?

Dla tych, co nie wiedza: w wiekszosci schorzen wieksza subiektywna
poprawe mozna uzyskac przez sama sugestie niz przez same leczenie -
z tego powodu przy testowaniu nowych lekow dzieli sie pacjentow na
pare grup, i jedna z nich nie otrzymuje leku, a tzw. placebo - cos,
co nie ma zadnego oddzialywania na organizm, pozostale otrzymuja
lek - mozna np. testowac pare lekow i paru grupom dawac rozne;
uznaje sie, ze lek ma jakies dzialanie, jesli roznica miedzy grupa
ktora otrzymala lek, a grupa, ktora otrzymala placebo, bedzie duzo
wieksza od odchylenia statystycznego (oczywiscie, o tym kto co
otrzymal, powinien wiedziec tylko ten, kto nadzoruje prowadzenie
testu - tak ze wplyw sugestii jest taki sam na wszystkich, i nawet
lekarz, ktory bada wyniki leczenia, nie powinien wiedziec, dopoki
nie przebada wszystkich - zeby sie nie sugerowac).

A powodem wszystkiego jest oddzialywanie sugestii - kiedys, gdy
we Francji byl modny i slawny jakis kurort, ktorego nazwy juz nie
pamietam, zaobserwowano, ze pacjenci staja sie zdrowi, gdy widza
na stacji pociag, ktorym maja pojechac do tego kurortu...

I cos mam wrazenie, ze przy tych badaniach nie zrobiono takiego
testu, zeby dla czesci pacjentow nie wlaczac pola, i to tak, zeby
nawet lekarz o tym nie wiedzial, i zeby potem zaobserwowac, czy
jest jakac korelacja miedzy wlaczeniem pola i poprawa zdrowia?

Jurek

Re: Odp: Pomocy (diagnostycznej)
Re: od kiedy mozna rozpoznac plec plodu?
Mieszkasz w Toruniu ?!!
ośrodki rehabilitacyjne
Co powiecie na diete Atkinsa