Rezonans magnetyczny

1. Data: 2003-07-13 22:19:00

Temat: Rezonans magnetyczny
Od: "Michal" <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam.
Mam takie pytanko - ja długo ważny jest rezonans magnetyczny (MRI) głowy, o
ile
wogóle rozciąga się to jakoś w czasie od daty badania.

2. Data: 2003-07-14 06:13:19

Temat: Re: Rezonans magnetyczny
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Jul 2003 00:19:00 +0200, Michal wrote:

> Mam takie pytanko - ja d?ugo wa?ny jest rezonans magnetyczny (MRI) g?owy, o
> ile
> wogóle rozci?ga si? to jako? w czasie od daty badania.

Pytanie kompletnie 'z księżyca' :)
Zależnie od sytuacji klinicznej i tego w jakim celu było wykonane,
badanie MRI może być 'ważne' od kilku godzin do kilkudziesięciu lat.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

3. Data: 2003-07-14 09:24:40

Od: "Michal" <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie kompletnie 'z księżyca' :)
> Zależnie od sytuacji klinicznej i tego w jakim celu było wykonane,
> badanie MRI może być 'ważne' od kilku godzin do kilkudziesięciu lat.

Witam,
Chodzi o to, że od 2 lat męczą mnie bóle głowy no i dwa lata temu
miałem robione MRI - bez zmian, półtora roku temu MRI-ANGIO- bez mian
no i rok temu znów MRI- bez zmian.
I teraz neurolog mówił, że w sumie dla pewności można by powtórzyć,
ale to koszt znaczny. I tak pytam z ciekawości ile takie badanie jest ważne.

4. Data: 2003-07-15 07:06:27

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Jul 2003 11:24:40 +0200, Michal wrote:

> Chodzi o to, ?e od 2 lat m?cz? mnie bóle g?owy no i dwa lata temu
> mia?em robione MRI - bez zmian, pó?tora roku temu MRI-ANGIO- bez mian
> no i rok temu znów MRI- bez zmian.
> I teraz neurolog mówi?, ?e w sumie dla pewno?ci mo?na by powtórzy?,
> ale to koszt znaczny. I tak pytam z ciekawo?ci ile takie badanie jest wa?ne.

Nie znam Cię jako pacjenta i nie mam pojęcia jakiego rodzaju masz bóle
głowy. Nie wiem nawet ile masz lat. Ale to w sumie nieważne...
Nie bardzo wyobrażam sobie samoistny (bo to sugeruje prawidłowy wynik
MRI, do tego podwójny) ból głowy, w którym są wskazania do powtarzania
MRI co rok lub częściej, ale - jak powiadam - nie widziałem Cię i nie
badałem.
Jeśli masz wątpliwości - zasięgnij opinii innego neurologa. Żywego.
Prawdziwego. Nie przez Sieć.
I już.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

Vilcacora---gdzie można kupić????Pilne!!
morfologia dziecka (długie)
co to jest ???
zioła przeciw komarom..
Witam Casusa