Rezultat: [Woda - oczko w ogrodzie.]

1. Data: 2000-07-21 07:03:46

Temat: Rezultat: [Woda - oczko w ogrodzie.]
Od: "Mader" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Jest piękny, pochmurny dzień...
Miesiąc już minął i mam źródlaną wodę w oczku.
Czy nie jest to piękne, że praca (i pieniądze) wydaje plony?
Zacząłem od mechanicznego czyszczenia, ale to nie dawało
pożądanych efektów, więc zakupiłem preparat BIO-AQUA.
Zgodnie z instrukcją użyłem go. Po 2-3 dniach miałem w wodzie
więcej brązowawego mułu niż było, ale to był efekt działania
preparatu. Teraz przez dwa dni podbierakiem z gęstej pończochy
wybierałem go, niestety bez rezultatu.
Znów zakupiłem, ale filtr. I jak za pociągnięciem różczki po
około 18 godzinach!!! pracy zespołu pompa-filtr (firmy AQUA-EL)
dostrzegłem dno czyste, a co najważniejsze, ryby przy dnie.

Jeżeli mogę radzić przyszłym czy obecnym posiadaczom
oczek wodnych: pierwsza inwestycja to pompa-filtr mechaniczno-bio-
logiczny. Cała reszta (do utrzymywania czystości wody) jest tylko
dodatkiem, który przyspieszy (i to bardzo) oczyszczanie wody.

Piszę tę radę jako niedowiarek, który musiał spróbować wszystkiego
sam.

Mader

2. Data: 2000-07-21 11:00:58

Temat: Re: Rezultat: [Woda - oczko w ogrodzie.]
Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mader napisał(a) w wiadomości: ...
Witajcie
Zacz?łem od mechanicznego czyszczenia, ale to nie dawało
poż?danych efektów, więc zakupiłem preparat BIO-AQUA.
Zgodnie z instrukcj? użyłem go. Po 2-3 dniach miałem w wodzie
więcej br?zowawego mułu niż było, ale to był efekt działania
preparatu. Teraz przez dwa dni podbierakiem z gęstej pończochy
wybierałem go, niestety bez rezultatu.
Znów zakupiłem, ale filtr. I jak za poci?gnięciem różczki po
[...]

logiczny. Cała reszta (do utrzymywania czysto?ci wody) jest tylko
dodatkiem, który przyspieszy (i to bardzo) oczyszczanie wody.

Piszę tę radę jako niedowiarek, który musiał spróbować wszystkiego
sam.

Mader

Nie jestem fachowcem od oczek, ale mam u siebie niewielkie oczko juz trzeci
rok i zauwazylem, ze w okresie wlasnie gdy nastaje lipiec zupelnie
samoczynie zaczyna sie klarowac. Byc moze jest to wplyw rozwinietych roslin
wodnych. Nie przecenialbym az tak roli roznych srodkow, a nawet filtra.
Pzdrawiam
Jurek

3. Data: 2000-07-21 12:56:04

Temat: Odp: Rezultat: [Woda - oczko w ogrodzie.]
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Zając <T...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:K3Wd5.29237$p...@n...tpnet.pl...
> [...]
roslin
> wodnych. Nie przecenialbym az tak roli roznych srodkow, a nawet filtra.

Umnie też woda jak kryształ chociaż pompy nie właczam odkąd się pojawiły
kijanki ( żeby ich filtr nie wciągał ) bo one idealnie czyszczą wodę z
glonów. Teraz już małe żabki ( prawie niewidoczne) chodzą w trawie.
Podpowiedzcie jak kosić trawę, żeby ich kosiara nie wciągnęła i przemieliła
do kosza???

Pozdrawiam - Jagoda

4. Data: 2000-07-28 05:34:31

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
Teraz już małe żabki ( prawie niewidoczne) chodzą w trawie.
> Podpowiedzcie jak kosić trawę, żeby ich kosiara nie wciągnęła i
przemieliła
> do kosza???

Wyzbierać :-). Innej możliwości chyba niema.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2000-07-28 06:30:07

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Teraz już małe żabki ( prawie niewidoczne) chodzą w trawie.
> przemieliła
>
> Wyzbierać :-). Innej możliwości chyba niema.

Kosic bardzo wolno -uciekna (troche to teoria jedzie)
Ploszyc przed kosiarka?
Juras

Styropian
VAT